Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"... ha... en die kaas dat doet t 'm .. ook trek hier!"
"Voor de incidentele keer dat ik iemand ontmoet waarbij t zover komt... Hmmmmm ! Lees wel toffe reacties over speed en sex; ben ik wel heel nieuwsgierig naar X"
"Nja.... bij de dames is er nix aan de hand... of; misschien des te meer :P Hihi! Jij wel ervaring met speed en kama dus? Speelt leeftij trwns nog een rol misschien>?"
"... enige manier dat ik dan in slaap val, is n inslapertje .. temazepammetje 20mg: als n blok."
".. in iets andere bewoordingen ( ) kan ik me bij de reacties hierboven aansluiten. Waar het op neer komt denk ik, is dat je jezelf de vraag moet stellen: wil ik mijn geluk ophangen aan het wel en wee van iemand anders? Aan de mate waarin je vriend klaarblijkelijk bereid is zijn gebruik (en de manier waarop hij zijn leven inricht dus )door jou te laten bepalen? Niet erg als het antwoord 'ja' is. Alleen moet je je realiseren dat dat een valse referentie is. Er is in het leven maar één referentie uiteindelijk, en dat ben jezelf: alleen op basis van jouw eigen motieven kom je tot een juiste richting voor jezelf. Suc6. Ik weet uit eigen ervaring dat je eigen weg durven kiezen niet makkelijk is en vraagt om lef en vertrouwen in jezelf."
"@ Mirhan ... en zo is het!! :P Nu ik er over nadenk wat je zegt... jij had gewoon 10x meer lef, haha! Ikke die nacht niet - terwijl me dat in t dagelijks leven.. nou ja... niet ontbreekt ofzo (als we t over 'gewone' rare acties hebben dan) Weet je dat ik me al beraad op een nieuw toneel voor een vlg keer? Dat zwembad was super natuurlijk.. met t geweldig waternimfenkoor!! Voordat we die overtreffen..?! En ondanks die rare flippo, was het wel apart met die groep (ik had een draadloos netwerkje met iedereen, haha). Hoewel ik het niet meer zo zou doen denk ik @ Muskiet Wow. Zoals je t zegt moet ik ervan ..maar zo voelde t wel ja. Al was ik die dag erna aaaaaaardig overgevoelig nog.. pf. Toch houdt t me nog steeds bezig. Blijft raar om je eigen afscheid te verzinnen... Maar: denk dat k wel nuchter genoeg ben."
"Haha! Schieten me nog een paar totaal grappige situaties te binnen: (Begin ik ineens te huilen naast iemand, hartverscheurend en uit het niks: hij schrikt zich te pletter). 'JEZUS!! Gaat het? Wát IS er!! Ik: 't is mijn eerste...(boehoe..)!! 'Watte..?!' Ik: 'Euhm... niks...?' (De eerste keer dat ik een overgangsritueel tussen levens meemaak, SUFFERD!!). Ik ben afscheid aan het nemen van iedereen. 'Mirhan, ik ga NU naar een volgend leven'. M: 'Oh.' Ik: 'Ben jij daar dan ook weer - ja toch (snif)?' M: 'Ja, tuurlijk joh. Altijd'. Pff... kippevel. Tegen andere (op dat moment niet vage) vriendin: 'Dit is mijn afscheidsfeest hè, ik ga maar denk ik'. 'WAAAT??! Waar ga je heen dan?!!! Doe niet zo raar!' (ik denken: oooow, SHIT- die weet van niks wat er hier allemaal aan de hand is. Om de tuin leiden, smoes, SNEL!!). Ik: 'Euhm.. ik ga naar .. .. de.. WC' (Zó). (Ik balen als een stekker dat ze niet af te schudden was; ik moest verder immers). Vriendin in kwestie heeft vast gedacht dat ik vliegles zou gaan nemen.. Ai. SORRY! Pfffffff.. ... Sterk spul hoor..... !"
"Bijzonder .. wat een ervaring En wat een mooi gevoel is dat hè, als je bevrijd bent van alle ruis die je normaal altijd meedraagt. Ga je tot 10 april - meen ik te lezen - en daarna zelf nog wat doen voor onderhoud aan je bewustzijnstoestand? 't Ego is hardnekkig hoor - I know"
".... en zo is dat! Ik: bijna 34, en afgelopen jaar de X ontdekt. Wat gaaf zeg, en wat hebben ik en mijn vrienden een lol... Alsof we een nieuwe pubertijd hebben.. maar dan met de zekerheden die we nu kennen !!!"
"Cool , al blijft t denk ik altijd afwachten wat t is .. Komend weekend ga ik weer ns vaag met n bevriend stel.. Kan me dr nu al op verheugen - en t is maar goed dat ik dat snoep zelf niet in huis heb"