Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een tientje tot 12 euro voor een lekker grammetje hasj, hetzelfde geld voor wiet. Werkt prima!"
"Extisi zei: Ja, dat bedoelde ik eigenlijk met mn vraag.. De werking... Ik heb volgens mij nog nooit hasj gebruikt. Dus ik weet de verschillen niet echt. Klik om te vergroten... Gewoon proberen..? Als je wiet gewend bent dan zul je wiet lekkerder blijven vinden, denk ik. Ik heb namelijk precies het zelfde, maar dan omgekeerd. Ben hasj gewend en vind dat toch iets lekkerder dan wiet, maar, heel soms heb ik toch meer trek in een wietje.. Wat rode ogen betreft, smook gewoon wat je lekker vind.. rood of niet, who cares."