Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bal0n zei: Dat jij da werd, of iemand in je naaste omgeving, wil _NIET_ zeggen dat iedereen dat wordt. Er zijn genoeg mensen die hun gebruik kunnen handhaven. Klik om te vergroten... Coke kent naast al die 'leuke' effecten een hoop nare bijverschijnselen, ook voor mensen die het af en toe doen. Lijkt me juist goed dat hier ook even de negatieve ervaringen genoemd worden. Met name voor de mensen die het niet kennen. De groep mensen die het kunnen handhaven (maar wat dat is, is ook pp verschillend) is kleiner dan de groep die ook last hebben van negatieve bijverschijnselen of vervelende gevolgen ervaren. Tijdens gebruik o.a. - Wantrouwend gedrag, wat al vrij snel kan ontaarden in angst en paranoïde gedrag. - Vervelende uitwerking, variërend van somber voelen tot (tijdelijk) zwaar depressief voelen. Gevolgen van (regelmatig tot veelvoudig gebruik) o.a.: - Depressies - o.a. Prikkelbaar, koud, egoïstisch gedrag naar anderen. Kan hoop stuk maken! Om je gebruik in de hand te houden moet je stevig in je schoenen staan, bewust controle houden op je gebruik en opletten in welke omgeving je het doet en welke nieuwe contacten je legt. In mijn omgeving heb ik véél relaties kapot zien gaan en ken niemand die er gelukkig mee is (op de lange termijn) Ik raad serieus niemand aan er aan te beginnen."
"Hoi! Bij ieder mens verschillend blijkbaar... want kunnen slapen van coke ken ik niet. Daar kun je toch ook zo'n 60 uur mee zoet zijn. 100% zeker dat er geen amphetaminen in zit. Met name is stoppen moeilijk omdat je dan zo ontzettend ellendig voelt bij de uitwerking. Of totaal niet herkenbaar?"