Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? alcohol nicotine wiet hasj salvia concerta/rilatine lsa LSD buddha, zonnetje, smiley, alex grey, hoffman ... paddo's xtc mdma kristallen mda 4-fluoramfetamine cocaïne speed lachgas ketamine mescaline meth to do: 2-cb"
"veel gevoelens voor jongen die ik bijna dagelijks hoor, maar zal nooit iets worden (heeft vriendin en heb geen nood om daar iets kapot te gaan maken) ondertussen wel afspraakjes met andere lieve jongen, maar heb ik toch niet zo veel gevoelens voor, lijkt mij meer wat aandacht zoeken ofzo dan nog een derde kerel die mij te pas en te onpas kust maar zich niet wil binden blijft ook soms eens slapen maar we horen elkaar voor de rest eigenlijk niet rare situaties het laatste jaar: soms weleens 2 liefjes tegelijk gehad of onbedoeld met iemand in bed geraakt Maar voor mij geldt steeds weer: het gras is altijd groener aan de overkant, ben ik vrijgezel, dan wil ik een liefje, heb ik een liefje, dan wil ik die weer kwijt fucked up shit soms"
"special k speed wiet hasj"