Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren niet erg slim geweest op neverland. Eerst een halve bol genomen die ik nog nooit eerder had genomen waarvan ik letterlijk bijna in slaap van viel. Echt raar . Ik had ook yellowcabs bij en voor mij terug wakker te krijgen heb ik er zo n paar genomen wat wel hielp . Toen terug een halve bol genomen , nu wel die ik altijd neem en zo heb ik er nog 2 halfkes genomen. Thuis gekomen en kon niet slapen , nu nog altijd niet. Ik heb ook constante hardkloppingen . kan dit blijvend zijn ? Ik heb nu ook schrik dat wanneer ik in slaap zou vallen dat ik mss in een coma val . Kan dit gebeuren ? Mss stomme vragen ? Weet iemand hier meer over ? Kan trouwens niks meer eten en amper drinken"
"Bollen is in belgie idd Xtc , sorry voor het misverstand . En wij kunnen deze dus bij onze pillen niet laten testen , het enigste wat wij kunnen is eens gaan kijken op pillreports voor zover dat te vertrouwen is. Yellowcabs had ik via google gevonden als herbal xtc. Nu weet ik dat ge Nooit moogt combineren maar aangezien ik maar om de 2 maanden neem en van die eerste halve " bol " (Harley davidson) bijna in slaap viel hadden wat nederlanders die ik daar had leren kennen tegen mij gezegd dat ik die yellowcaps er gerust mocht opnemen om mij terug fit te voelen , en heb er toen zo 3 genomen , toen terug een halve "bol" (powerbutton ) weer een yellowcab en erna weer 2 halve bollen . Alles is goed gegaan tot ik thuis kwam en in bed ging liggen . Kon echt niet slapen en mijn hart ging echt tekeer . Dus die nacht niet kunnen slapen , en overdag ook niet . Toen toch maar naar spoed gegaan voor de zekerheid , maar daar stelden ze mij gerust dat alles ok was en die kloppingen van die yellowcabs waren. Die nacht heb ik echter nog niet kunnen slapen en overdag ook niet . Pas de nacht erna ben ik rond 3uur terug in slaap kunnen vallen. Geloof mij dit wilt ge niet meemaken. Heb mijn les dus wel geleerd Vraag mij zelfs af als xtc wel iets voor mij is en denk er dusdanig aan om te stoppen Bedankt voor de reacties"
"De laatste 4x dat ik pillen gebruikte voel ik mij het eerste anderhalf uur slap en voelen mijn benen zwaar , ik moet dan ergens gaan zitten en heb dan suikers nodig . Drink dan red bull of cola. Na anderhalf uur is het over en dan kan ik wel blijven gaan ook als ik bij neem heb ik ook geen problemen meer. Weet iemand hoe dit komt en dus ook hoe het te voorkomen ? Ik neem altijd oranje powerbuttons"
"Mijn buurvrouw gebruikt regelmatig coke en zegt dat ze dit maar heel af en toe doet. Maar ik geloof haar niet omdat er bepaalde zaken niet kloppen in haar verhaal . Zijn er dingen waar ik duidelijk aan kan zien als ze eraan verslaafd is ."