Bollen is in belgie idd Xtc , sorry voor het misverstand
![:)]()
. En wij kunnen deze dus bij onze pillen niet laten testen , het enigste wat wij kunnen is eens gaan kijken op pillreports voor zover dat te vertrouwen is.
Yellowcabs had ik via google gevonden als herbal xtc.
Nu weet ik dat ge Nooit moogt combineren maar aangezien ik maar om de 2 maanden neem en van die eerste halve " bol " (Harley davidson) bijna in slaap viel hadden wat nederlanders die ik daar had leren kennen tegen mij gezegd dat ik die yellowcaps er gerust mocht opnemen om mij terug fit te voelen , en heb er toen zo 3 genomen , toen terug een halve "bol" (powerbutton ) weer een yellowcab en erna weer 2 halve bollen .
Alles is goed gegaan tot ik thuis kwam en in bed ging liggen . Kon echt niet slapen en mijn hart ging echt tekeer . Dus die nacht niet kunnen slapen , en overdag ook niet . Toen toch maar naar spoed gegaan voor de zekerheid , maar daar stelden ze mij gerust dat alles ok was en die kloppingen van die yellowcabs waren. Die nacht heb ik echter nog niet kunnen slapen en overdag ook niet . Pas de nacht erna ben ik rond 3uur terug in slaap kunnen vallen.
Geloof mij dit wilt ge niet meemaken. Heb mijn les dus wel geleerd
![:)]()
Vraag mij zelfs af als xtc wel iets voor mij is en denk er dusdanig aan om te stoppen
Bedankt voor de reacties