Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste DF'ers, Een maatje van me wil binnenkort graag eens truffels proberen, maar hij heeft mij verteld dat hij een bepaald enzyme: CYP2D6 (of iets dergelijks?) mist/weinig van heeft ofzo? Kan het zijn dat door deze afwijking hij geen truffels kan gegruiken (Oftewel: er rare/toxische dingen kunnen gebeuren) Hij heeft al eens wiet/alcohol gedaan en dat gaat zonder problemen. Alvast bedankt, ik hoop dat jullie iets aan deze info hebben, want weet niet of hij nu wel of geen truffels mag. -MDMAmazing1"
"Ben wel benieuwd :P Van m'n vorige test kreeg ik geen uitslag Ze zijden ook dat het druk was en dat ik mogelijk geen uitslag zou krijgen, baal er wel n beetje van heeft me n pil gekost :P"
"Aangezien de combinatie van ketamine en alcohol gevaarlijk is vraag ik me af hoe lang je nadat de ketamine is uitgewerk moet wachten! Alvast bedankt"
"Beste medeforumers, Als ik pep neem (en dan een redelijk hoge dosis maar niet extreem) dan krijg ik lichte hallucinaties, zeg maar gekleurde formen zien en patronen (niet zichtbaar in het licht, wel als het goed donker is) Hoe kan dit van speed komen? En is dit normaal? Alvast bedankt (Als deze post gramaticaal wat fout is, excuses, ik ga namelijk nog steeds best hard :P)"
"Dat waren niet alleen kleine stipjes hor hehe :P Gewoon licht aan het hallucineren, zag wel formpjes enz die een bepaalde kleur afgaven."
"Vraagje over hoe het zit met pauzes tussen speed gebruik want kan het nergens vinden. MDMA heeft 2-3 maanden per keer voor verstandig gebruik, hoe zit dit met pep? ?"
"Waarom spreken ze er op www.unity.nl nog steeds over 6-8 weken pauze bij mdma gebruik? Ik heb zelf mensen van Unity gesproken op Defqon.1 dit jaar en ze zeggen dat dat lang genoeg is om de negatieve effecten op je hersens te laten herstellen (mits je x1/x1.5 mg mdma in lichaamsgewicht gebruikt) Ik vind het een beetje een vaag zaakje. Zijn er ook echt concrete bronnen waar iemand bewijs heeft dat 3 maanden wachten genoeg is? Of 6-8 weken? Zelf gebruik ik nu eens in de 3+ maanden om dat ik gewoon het risico niet durf te lopen, vroeger deed ik dat af en toe wel eens vaker maar durf het simpelweg niet meer. Maar toch. Zou graag concretere informatie willen als dat mogelijk is ! Alvast bedankt! -MDMAmazing1"
"Blij dat mijn supplier rechtstreeks in contact staat met de producer van deze fantastische goldbars !!!"
"Re: Goed alternatief voor xtc maar wel met leip/wausig gevoe Ik (en mede forumleden zullen het wss met me eens zijn) vinden dat je te vaak achter elkaar xtc gebruikt, aangezien je langste pauze 10 weken was en je zegt dat je bijna tot geen effect ervaart, laat het ff 6-12 maanden links liggen en probeer het dan nog eens. Dat je zo weinig effect ervaart betekent dat je je serotonine axonen flink naar de klote helpt. Zelf heb ik xtc ook n tijdje misbruikt. Begon optijd te merken dat het effect 'korter/minder' werkte en toen een pauze van 5 maanden gehad en het was niet eens lastig! Gewoon op feestjes wat anders gebruiken joh! Zit nu op 3 maanden en ga pas op qlimax weer, dus weer 5 maanden, geloof me het werkt. Hoe langer je wacht. Hoe wauzer en lekkerder je gaat Ik heb mn mdma effect inmiddels zo goed als helemaal terug dus ik ben het levende bewijs, aangezien jij best ver bent gegaan hoop ik voor jou het zelfde: een goed herstel zonder "the loss of magic" voor altijd, maar dat ligt volledig in jouwn handen. Roll responsible bro! -MDMAmazing1"
"Net 50 Oranje leeuwtjes binnen, liggen gemiddeld rond de 157-170 (5/50 getest) Ze gaan rap, heerlijke ptjes heb ik gehoord van kopers Binnekort zelf maar ff 1tje proberen"