Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt best wijs! Heb geen koppijn ofzo maar het is meer Mn maagje die t er niet zo mee eens is vandaag!"
"Hallootjes.. Ik gebruik samen met mijn vriendin en vaak met vrienden erbij graag een xje.. Alleen heb ik een brandende vraag. Ik ben ong. 1.80 hoog en 65 kilo (man). Mijn vriendin is 1.65 en weegt ong. 85 kilo. Nu doen we meestal halfjes en dat gaat de eerste 2 top. Ik kan gerust nog een halfje nemen en dan hallucineer ik prima en relax ik goed( helpt tegen ADHD) Als zij dan nog een kwartje of zelfs minder neemt gaat ze overgeven. Een vriendin van haar heeft dat nog erger en is ongeveer mijn formaat. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Zij is wel zwaarder maar kleiner. En op t moment dat zij eenmaal aan het overgeven is dan word ik ook niet zo lekker.. ( kan aan mijn overgeef fobie liggen) iemand een antwoord?"
"Roze olifant zei: Ik mis info over de sterkte van je pillen. Als ze bijvoorbeeld 200 mg MDMA bevatten kan twee keer een halfje al een (te) stevige dosis zijn. Uitgaande van het gewicht van je vriendin is een 'veilige' dosering max 1.5 x 85 kilo = ongeveer 128 mg, dan zit ze met 200 mg dus al hoog. Overgeven schijnt vaker voor te komen, vooral bij de inslag van MDMA, en de één is er nou eenmaal gevoeliger voor dan de ander. Maar ik zou als ik haar was de dosis gewoon wat inperken en kijken of het probleem daarmee verholpen is. Heeft ze het alleen in het begin, als dat kwartje inwerkt, of blijft ze misselijk? * Edit: ik heb dit topic trouwens even verplaatst naar het MDMA/XTC subforum. Klik om te vergroten... Ze zijn meestal rond de 190mg en ze word altijd misselijk als ze wat neemt na de eerste 2 halfjes."
"Heb ook al zitten denken aan kwartjes maar daar voel je zo weinig van. Echter is ze t ook zat na 2 halfjes en wil ze dan graag naar huis.. Jammer maar helaas. Aan de andere kant ben ik altijd degene met een misselijkheidsfobie en paniek al bij de gedachte eraan. Maar ik ga dan weer nooit overgeven.. Beetje de omgekeerde wereld. En wat je zegt. Dan maar een keer minder proberen!"
"Bas zei: Je zou de MDMA of XTC pil kunnen crushen en in een capsule kunnen doen doen. Deze innemen met water op een half volle maag samen met water in combinatie met een maagbeschermer. Zoiets zou wel kunnen werken. Ik ga namelijk ook overstappen op capsules + maagbeschermers. (heb het alleen nog niet getest) Klik om te vergroten... Goede tip man! Keertje proberen maar"
"Pollewop zei: Wellicht iets langer wachten met bijpakken? Ik merk het zelf weleens als ik te snel een halfje neem dat ik dan net te hard ofzo ga. Die inslag kan ineens brobbelen in mijn maag en moet ik overgeven. Soort van lichaam/mindset niet helemaal op een lijn. Klik om te vergroten... Ja we moeten nog een hoop proberen.. Mis idd ffe tijd ertussen! Maar, ze is de laatste tijd zoiezo beetje gestrest enz.."
"Hallooo.. Ben ik weer mijn vriendin gaat straks truffels doen. Heeft ze paracetamol genomen tegen een kater. Kunnen truffels dan kwaad? Bvbd"
"acht.zes zei: Nee en ja. Lichamelijk gezien kan het geen kwaad, maar voor psychedelica is een uitstekende mindset toch wel een vereiste en een kater is nou niet echt een goeie mindset om een trip in te gaan lijkt me. En het kater gevoel zou wel eens versterkt kunnen worden. Klik om te vergroten... Bedankt topper. Zal t doorgeven!"
"Hallo! Ik heb een klein vraagje. Is er iemand die ervaring heeft met het slikken van pilletjes tijdens een drankkater? Ik heb gisteren en eergisteren best een beetje veel gedronken en vanmiddag staat x op de planning. Ook tijdens de drank nuttiging was er een bong aanwezig!"
"Tja.. Allemaal wijze woorden! En mijn misselijkheidsfobie is ook een beetje jammer met al die leuke drugs in de omgang. Denk dat ik vandaag maar op een droogje leef!"