#1
Hallootjes..
Ik gebruik samen met mijn vriendin en vaak met vrienden erbij graag een xje.. Alleen heb ik een brandende vraag. Ik ben ong. 1.80 hoog en 65 kilo (man). Mijn vriendin is 1.65 en weegt ong. 85 kilo. Nu doen we meestal halfjes en dat gaat de eerste 2 top. Ik kan gerust nog een halfje nemen en dan hallucineer ik prima en relax ik goed( helpt tegen ADHD)![:blush:]()
Als zij dan nog een kwartje of zelfs minder neemt gaat ze overgeven. Een vriendin van haar heeft dat nog erger en is ongeveer mijn formaat. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Zij is wel zwaarder maar kleiner. En op t moment dat zij eenmaal aan het overgeven is dan word ik ook niet zo lekker.. ( kan aan mijn overgeef fobie liggen) iemand een antwoord?![:)]()

Ik gebruik samen met mijn vriendin en vaak met vrienden erbij graag een xje.. Alleen heb ik een brandende vraag. Ik ben ong. 1.80 hoog en 65 kilo (man). Mijn vriendin is 1.65 en weegt ong. 85 kilo. Nu doen we meestal halfjes en dat gaat de eerste 2 top. Ik kan gerust nog een halfje nemen en dan hallucineer ik prima en relax ik goed( helpt tegen ADHD)
Als zij dan nog een kwartje of zelfs minder neemt gaat ze overgeven. Een vriendin van haar heeft dat nog erger en is ongeveer mijn formaat. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Zij is wel zwaarder maar kleiner. En op t moment dat zij eenmaal aan het overgeven is dan word ik ook niet zo lekker.. ( kan aan mijn overgeef fobie liggen) iemand een antwoord?
