Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bas zei: Als je altijd misselijk wordt van welke drug dan ook, dan kan je er jammer genoeg niet goed tegen. Probeer je dosis eventueel te verlagen om te weten hoe dat valt. Valt het nog tegen, misschien maar geen drugs gebruiken hoe balen dat af en toe is. Doe wat met de wijze woorden, haha. Klik om te vergroten... Tis niet dat ik misselijk word van welke drug dan ook. Maar meer de fobie om misselijk te worden.. Sommige mensen barven op daily base maar bij de gedachten alleen al word ik niet goed!"
"@acht.zes je hebt een beetje gelijk met een hoop kort op elkaar. Is een tijd niet zo geweest en voelde me dan ook wel beter. Denk dat we dat weer gaan oppakken. Eveneens had ik altijd met wiet dat ik angst en stress ontwikkelde en daarom ook heel vaak fout ging. En paniek aanvallen kwamen ook wel eens als ik alleen al dacht aan wiet. Dus ik denk idd dat t allemaal met elkaar samenhangt"
"Hallo! Ik heb een klein vraagje. Is er iemand die ervaring heeft met het slikken van pilletjes tijdens een drankkater? Ik heb gisteren en eergisteren best een beetje veel gedronken en vanmiddag staat x op de planning. Ook tijdens de drank nuttiging was er een bong aanwezig!"
"Bas zei: Je zou de MDMA of XTC pil kunnen crushen en in een capsule kunnen doen doen. Deze innemen met water op een half volle maag samen met water in combinatie met een maagbeschermer. Zoiets zou wel kunnen werken. Ik ga namelijk ook overstappen op capsules + maagbeschermers. (heb het alleen nog niet getest) Klik om te vergroten... Goede tip man! Keertje proberen maar"
"Pollewop zei: Wellicht iets langer wachten met bijpakken? Ik merk het zelf weleens als ik te snel een halfje neem dat ik dan net te hard ofzo ga. Die inslag kan ineens brobbelen in mijn maag en moet ik overgeven. Soort van lichaam/mindset niet helemaal op een lijn. Klik om te vergroten... Ja we moeten nog een hoop proberen.. Mis idd ffe tijd ertussen! Maar, ze is de laatste tijd zoiezo beetje gestrest enz.."
"Tja.. Allemaal wijze woorden! En mijn misselijkheidsfobie is ook een beetje jammer met al die leuke drugs in de omgang. Denk dat ik vandaag maar op een droogje leef!"
"Ik kan me er wel wat bij in denken. Zelf weken lang gehad dat ik me: Raar voelde Misselijk ( vooral bij sochtends opstaan) Niet happy Rare dingen zag zoals vlekken etc. Pijnsteken bij genitaliën en ribben Wagenziek worden Wazig denken Rillingen Hartkloppingen Hyperventilatie Paniekaanvallen Trillen Etc etc. Naar de psycholoog geweest en een aantal flinke sessies achter de rug werd t allemaal beter. En wat was t nou? Stress! Ik maar denken dat t van de jointjes en andere drugs kwam. Wel er natuurlijk een poosje mee gestopt en zoiezo de ADHD medicatie aan de kant gegooid voor altijd. (en ja de huisarts schreef ze me voor!) Enorm opgeknapt nu en weer gwoon verder gegaan met dingetjes uitproberen en kan weer vrolijk feesten. Stress doet zo enorm veel met een mens. Echt iets om serieus te nemen. EN STUUR DEGENE NAAR EEN PSYCHOLOOG.. Daar zijn die mensen voor!"
"Klinkt best wijs! Heb geen koppijn ofzo maar het is meer Mn maagje die t er niet zo mee eens is vandaag!"
"Hallootjes.. Ik gebruik samen met mijn vriendin en vaak met vrienden erbij graag een xje.. Alleen heb ik een brandende vraag. Ik ben ong. 1.80 hoog en 65 kilo (man). Mijn vriendin is 1.65 en weegt ong. 85 kilo. Nu doen we meestal halfjes en dat gaat de eerste 2 top. Ik kan gerust nog een halfje nemen en dan hallucineer ik prima en relax ik goed( helpt tegen ADHD) Als zij dan nog een kwartje of zelfs minder neemt gaat ze overgeven. Een vriendin van haar heeft dat nog erger en is ongeveer mijn formaat. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Zij is wel zwaarder maar kleiner. En op t moment dat zij eenmaal aan het overgeven is dan word ik ook niet zo lekker.. ( kan aan mijn overgeef fobie liggen) iemand een antwoord?"
"Roze olifant zei: Ik mis info over de sterkte van je pillen. Als ze bijvoorbeeld 200 mg MDMA bevatten kan twee keer een halfje al een (te) stevige dosis zijn. Uitgaande van het gewicht van je vriendin is een 'veilige' dosering max 1.5 x 85 kilo = ongeveer 128 mg, dan zit ze met 200 mg dus al hoog. Overgeven schijnt vaker voor te komen, vooral bij de inslag van MDMA, en de één is er nou eenmaal gevoeliger voor dan de ander. Maar ik zou als ik haar was de dosis gewoon wat inperken en kijken of het probleem daarmee verholpen is. Heeft ze het alleen in het begin, als dat kwartje inwerkt, of blijft ze misselijk? * Edit: ik heb dit topic trouwens even verplaatst naar het MDMA/XTC subforum. Klik om te vergroten... Ze zijn meestal rond de 190mg en ze word altijd misselijk als ze wat neemt na de eerste 2 halfjes."