Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit vind ik nou echt een goed live report, zeer herkenbaar maar vaak moeilijk om te typen Van mijn groene mercedes ga ik helaas niet trippen"
"Normaal gesproken altijd marlboro, behalve als ik op het werk ben en mijn sigaretten zijn op. Kennelijk kunnen ze daar de marlboro niet bijvullen, dus dan maar chesterfield"
"Speed en wiet"
"Tja, ik ben nu ongeveer maand of 8/9 gestopt met coke. Daarvoor gebruikte ik ongeveer 4,5gr in de week. Mijn motivatie was toch wel sparen voor een mooie auto, kon zo van de ene op de andere dag stoppen"