ik wilde wle gaan maar ik ga gewoon stappen in tilly (L)
#2
za 29 december 2007
Opgezwolle
Typhoon + Winne
HIPHOP-R&B
Gaan er van hier naartoe, behalve ikzelf dan?
Laatste optreden van opgezwolle (met delic) de komende tijd, dus word een dikke afsluiter!
#3
Ben tijdje geleden naar hun concert geweest, niet echt fan van de muziek maar ging mee met wat vrienden en ging voor het blowen. Was wel leuk opzich.
#4
Had er graag bij willen zijn. Helaas was ik zo dom om het kopen van het kaartje elke keer uit te stellen (te lui om naar het postkantoor te gaan). En toen was het ineens uitverkocht. Ben gelukkig nog wel 1 december (in Venlo) en 11 oktober (in Eindhoven) geweest. Hoorde van vrienden dat de 29ste in 013 echt vet was. Nu maar geduldig wachten tot Delic uitgereisd en geschilderd is.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.