Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo’s iemand ervaring mee?

Benzo’s iemand ervaring mee?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De dosering die je voorgeschreven wordt? Wat voor benzo's? Gewoon een lage dosering nemen.

Benzo's zijn niet voor recreatief bedoelt zoals alcohol of ghb dus pas op want je raakt er snel aan verslaafd.
M
M750Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand ervaring met benzo’s. Wat het effect is en wat een slimme dosis voor 1e keer is.
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#3
M750 zei:
Iemand ervaring met benzo’s. Wat het effect is en wat een slimme dosis voor 1e keer is.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je veel topics gaat terugvinden met alles dat je wilt weten. Ik weet niet waarom je het wilt weten maar de enige echt goeie raad diek kan geven is: begin er ni aan. Tis ni zo onschuldig als het lijkt en doet je hele mentale (wel)zijn opfocken.
A
Atomic SamuraiLid
01-01-2024, 00:00
#4
M750 zei:
Iemand ervaring met benzo’s. Wat het effect is en wat een slimme dosis voor 1e keer is.
Klik om te vergroten...
Ligt aan het soort en de dosering. Recreatief is het gewoon niet leuk. Je wordt emotioneel afgevlakt, passief en je IQ daalt naar een populair seks-standje.

Als lamlegger om te slapen is naar mijn mening het enige nuttige gebruik van benzo’s samen met angstdemping in bepaalde gevallen.

Doe wat meer research, want het forum staat vol met benzo verhalen. Goede en slechte. En please, neem de waarschuwingen serieus.
M
M750Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
De dosering die je voorgeschreven wordt? Wat voor benzo's? Gewoon een lage dosering nemen.

Benzo's zijn niet voor recreatief bedoelt zoals alcohol of ghb dus pas op want je raakt er snel aan verslaafd.
Klik om te vergroten...
Ja ik had gelezen dat heel verslavend is, maar had ook gelezen dat er een verschil is tussen benzo’s die eindige op lam en pam. Dat pam minder verslavend is weet alleen niet of dit waar is.
M
M750Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Atomic Samurai zei:
Ligt aan het soort en de dosering. Recreatief is het gewoon niet leuk. Je wordt emotioneel afgevlakt, passief en je IQ daalt naar een populair seks-standje.

Als lamlegger om te slapen is naar mijn mening het enige goede gebruik van benzo’s samen met angstdemping in bepaalde gevallen.

Doe wat meer research, want het forum staat vol met benzo verhalen. Goede en slechte. En please, neem de waarschuwingen serieus.
Klik om te vergroten...
Ja misschien is het beter om deze drug over te slaan😂
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
M750 zei:
Ja ik had gelezen dat heel verslavend is, maar had ook gelezen dat er een verschil is tussen benzo’s die eindige op lam en pam. Dat pam minder verslavend is weet alleen niet of dit waar is.
Klik om te vergroten...
Mwah dat is niet waar. Lammetjes zijn potenter. Ze zijn allemaal verslavend.

Enige verschil is dat kortwerkende sneller ontwenningsverschijnselen veroorzaken die korter duren dan langwerkende, maar langwerkende mildere klachten geven van langere duur.

Voorbeelden: van kortwerkende

Oxazepam
Temazepam
Alprazolam
Etizolam

Langwerkende:

Diazepam
Clonazepam
Clonazolam
Bromazolam
Norflurazepam


Verder zijn er nog veel meer die ik ff op't moment niet op kan noemen.
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#8
M750 zei:
Ja ik had gelezen dat heel verslavend is, maar had ook gelezen dat er een verschil is tussen benzo’s die eindige op lam en pam. Dat pam minder verslavend is weet alleen niet of dit waar is.
Klik om te vergroten...
Persoonlijk vind ik da dikke zever. Ik heb het geluk dat ik nu al 2 jaar ervan af ben maar op die moment ging het me echt niet uitmaken wat voor benzoS ik kon krijge. Zolang ze maar werkte en me lieten slapen. Ik ben aan heel wat verslaafd, ik ben zef nog steeds niet in staat ma 4 jaar constant proberen om van de speed te blijven. Ma toch benk blij da het da is en al geen benzo's meer. Ik zeg niet dat iedereen er zo snel als mij verslaafd aan is, maar dit is gewoon niet het soort zaken waar je risico's wilt nemen of je kans toch wilt wagen.
M
M750Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kota zei:
Persoonlijk vind ik da dikke zever. Ik heb het geluk dat ik nu al 2 jaar ervan af ben maar op die moment ging het me echt niet uitmaken wat voor benzoS ik kon krijge. Zolang ze maar werkte en me lieten slapen. Ik ben aan heel wat verslaafd, ik ben zef nog steeds niet in staat ma 4 jaar constant proberen om van de speed te blijven. Ma toch benk blij da het da is en al geen benzo's meer. Ik zeg niet dat iedereen er zo snel als mij verslaafd aan is, maar dit is gewoon niet het soort zaken waar je risico's wilt nemen of je kans toch wilt wagen.
Klik om te vergroten...
Ja ik laat benzo’s lekker links liggen dan.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kota zei:
Persoonlijk vind ik da dikke zever. Ik heb het geluk dat ik nu al 2 jaar ervan af ben maar op die moment ging het me echt niet uitmaken wat voor benzoS ik kon krijge. Zolang ze maar werkte en me lieten slapen. Ik ben aan heel wat verslaafd, ik ben zef nog steeds niet in staat ma 4 jaar constant proberen om van de speed te blijven. Ma toch benk blij da het da is en al geen benzo's meer. Ik zeg niet dat iedereen er zo snel als mij verslaafd aan is, maar dit is gewoon niet het soort zaken waar je risico's wilt nemen of je kans toch wilt wagen.
Klik om te vergroten...
Ik vind een pammetje wel lekker als ik geheel de week een ritme heb van 00:00 - 8:00 en dan in een x op de za ochtend om 4:00 eruit moet. Dan ben ik al in weekend mood dus slaap ik die nacht maar 2 uurtjes. Voor de rest zie ik het nut er nie van in om het op de bank ofs te gebruiken. Maar als je elke dag speed gebruikt snap ik wel dat je na paar nachten wakker dagelijks pammetjes gaat slikken want anders word je knetter gek. Maar ja ik slaap als een blok beton dus het links laten liggen is 0,0 moeite.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."