Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag, Ik ben nieuw hier en zou graag wat willen vragen. Er zijn wel vergelijkbare fora maar niet specifiek mijn situatie, wat natuurlijk logisch is. ik ben van mezelf best nerveus ingesteld. En dan niet qua grote presentaties op school of sollicitaties, deze gaan me heel makkelijk af, maar vooral voor sociale dingen. Uiteten gaan, familie dingen enzo maken me erg nerveus. Nu had ik afgelopen zaterdagavond een feestje met 20 mensen waarvan ik er 19 al meer dan twee jaar niet had gezien. Eerste halfuur wist ik me nauwelijks een houding te geven, beetje zweterig etc, maarja, gewoon zenuwen. Vervolgens heb ik op dit feestje wat coke gesnoven, aardig wat baco’s gedronken en op het eind nog wat speed gehad. Ik had voor dit feest al twee jaar geen drugs gebruikt. de dag na het feestje had ik een enorme kater. Zweten, misselijk en alles. Alleen inmiddels is het donderdag en voel ik me nog steeds vaag. Voel me leeg, geen zin om het huis uit te gaan, soort van paniek aanvallen gepaard met zweten, constante spanning in mijn benen, gewoon alsof ik constant ergens enorm zenuwachtig voor ben met uitschieters. Gisteravond was ik uiteten met wat andere vrienden en zag er de hele dag al tegenop. Ging een uurtje van tevoren even douchen en kwam gewoon in een soort paniek aanval uit de douche. Wist niet of ik moest staan, zitten, lopen, tv aan, tv uit. Vervolgens even naar buiten gegaan en t was zo over. Zelfde herhaalde zich in het restaurant, maar in mindere mate. Heb de afgelopen week geprobeerd te sporten, goed slapen, magnesium, serotonine booster en visolie genomen, maar het lijkt alsof ik het ineens niet meer kan winnen van mn nerveuze gedachtes. Heb de huisarts gebeld en ga dinsdag even langs, maar kan dit allemaal nog steeds komen door die coke, alcohol en speed? Afgelopen week voor het feestje deed ik de dingen waar ik nu enorm angstig van wordt gewoon zonder moeite. Lekker positieve eerste post, maar niet heus hahaha. hopelijk heeft iemand dezelfde ervaring en weet die wat ik moet doen en of het weer over gaat. bedankt!"
"@inner_search bedankt! Daarom, ik hoor vaker dat mensen het na langdurig gebruik hebben. Ik had al 2 jaar niks gebruikt... maarja dan wel weer 3 dingen tegelijk."
"@Neo-Shulginist heel erg bedankt voor je antwoord. Ik probeer ook tegen mezelf te zeggen dat het puur komt door de drugs. De activiteiten die ik vorige week nog lachend deed maken me nu helemaal paniekerig en nerveus. Ik kan soms nog al symptomen van hypochondrie laten zien, dus de laatste dagen ben ik alweer bang dat ik met een dikke stoornis rondloop en nooit meer normaaal wordt haha. Het lijkt gewoon als ik het even niet meer kan winnen van mijn eigen hoofd en gedachtes."
"Hi, In Juli 2020 kwam ik binnen op een feest na een tijd weinig gedaan te hebben door het begin van corona. Ik kreeg een paniekaanval en de paniek bleef een beetje hangen, tot ik wat drankjes en een paar puntjes coke had genomen. Hierna voelde ik me top. Aan het eind van de avond heb ik nog wat speed gedaan. De volgende dag had ik een kater die ik nog nooit had gehad van coke en ik dacht dat het van de speed kwam. Na dit feest ging het super slecht met me. Ik kreeg een angst voor paniekaanvallen en heb me bijna een jaar geïsoleerd voor ik weer dingen ging doen. Ik had echt het idee dat die avond m’n systeem had beschadigd en ik gek was geworden ofzo. Ik had depressieve gedachtes en wilde helemaal niks meer. Ik was altijd al goed in mezelf nerveus maken, maar nog nooit zo erg. Mn hele zekerheid was weg. Ik durfde op mn dieptepunt niet eens de deur meer open te doen voor een pakketje. Ik had voor dat feest al veel vaker XTC en coke gedaan en wel dipjes gehad, maar dit had ik nog nooit ervaren. Speed had ik voor die avond nog nooit gehad. Ik had voor dat feest al wel ongeveer een jaar niks gebruikt. inmiddels gaat het beter en loopt mn leven langzaam maar zeker weer een beetje zoals het hoort. Nu had ik een gesprek met iemand die vroeg of ik weer eens drugs zou doen. Speed wil ik sowieso niet meer doen en ik heb nu een soort angst voor de dip van XTC, maar denken jullie dat ik nog coke zou kunnen doen op een feestje of is de kans dan groot dat dat mn hele “wederopbouw” van het afgelopen jaar weer wegveegt? ik ben echt benieuwd of iemand een vergelijkbare ervaring heeft of wat jullie ervan vinden. Mvg!"