Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"paar stevig jointjes ..."
"Man , daar geraak je nooit in met die dikke auto ! Euhm ik vermoed dat er nicotine in sigaren zit ( lijkt me logisch ) dus tjah , that's it"
"ik ben er , maar ik ga nu ook pitten , truste"
"Ik ben vertrokken Het blijft me toch elke keer weer verbazen over hoe potent die molecuule wel niet is !"
"Ikzelf moet mijn jointjes van tevoren rollen , op lsd duurt het gewoon uren omdat ik heel de tijd afgeleid word.."
"Iemand hier ervaring mee ? Al gezien in België ? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Nu kan ik via via dubbelgedrukte mayas regelen , ze zouden 36u moeten werken , wat ik echt wel te extreem vind . Is dit mogelijk ? Het is een betrouwbare kerel waar ik al langer van koop, maar het lijkt me toch sterk . Hoeveel µg zou het dan moeten zijn per trip ? 1200 ? Dus ja , iemand hier ervaring mee fzo , let me know pls . Cheers"
"kan iemand hem uploaden op rapidshare fzo en de link hier zetten ? Is wat gemakkelijker dan zo een paar posts . Downloaden via bittorrent gaat nogal lastig ,"
"Ik heb zelf ondertussen ook al een hoffman & een maya gehad ,1 hoffman , 1/2 maya . De maya was duidelijk het sterkst voor mij , maar die maya heb ik wel gepakt toen de hoffman aan het uitwerken was , daarom dat hij mss sterker LEEK. Ik vroeg dit omdat ik wel is had gehoord van dubbelgedrukt blotters , maar aangezien ikzelf hier geen ervaring mee heb , kan ik alleen maar afgaan op wat ik hoor & lees . Daarom vraag ik het jullie Maareuh , testlab is misschien wel een idee , dan weten we het idee zeker . Enkel vraag ik me af , is het mogelijk om uit belgië te versturen met de post ? Geen auto , trein is lang & duur . Moet toch niet naar shop fzo..."
"Ewel , ik heb dit weekend een stapje in de wereld gezet , weed , paddo's (colomb.) , voor de eerste keer MDMA ( +/- 750mg ) ,eerste keer LSD ( ongeveer 2 trips op 20 uur ) , En ( ook voor de eerste keer , 2 xtc pillen ) . Ik begin altijd nogal stevig met iets nieuws omdat ik dan nogal schrik ( nu weer ) en dan weet ik dat ik eraf kan blijven . Ik voel me enkel ongelooflijk moe , loom en ik blijf staren naar dingen . Normale neveneffecten ? Heb gelukkig geen drang om terug te grijpen . Eerst dit ff laten bekoelen & bezinken Maar in ieder geval , Ik ga er een vet reportje van maken een van de dagen als ik wat tijd heb ! Alice & MD zijn toch wel 2 leuke vrienden geworden"