Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben een beetje in de war. Ik weet dat droge paddo's illigaal zijn geworden, maar ik had ook gehoord dat verse paddo's ook verboden zouden gaan worden, en nu mijn vraag; Zijn ze al verboden geworden? Zonee, waar kan ik ze kopen en vanaf welke leeftijd kan ik ze kopen? En als ze wel verboden zijn geworden: Weten jullie een ander soort legale drugs waar je het zelfde soort effect van krijgt? Alvast bedankt Luuk"
"Hallo, Ik zit er over na te denken om truffels te eten, en ik heb er al veel over gelezen. Maar wat vinden jullie een ideale leeftijd om ermee te beginnen? (Ik ben 17 nu)"
"haha mooi is dat"
"Re: Verse paddo's illigaal? en waar kan ik die truffels dan wel niet kopen?"
"Hallo, Ik heb een nieuwe waterpijp gekocht, en weet er nog niet heel veel van af. Maar ik vind de smaak meestal niet zo erg lekker bij de waterpijp, een beetje kooltjesachtige smaak, en dan doe ik denk ik iets verkeerd. Ik begin meestal met koud water in de waterpijp en vul het water tot de rookpijp 2a3cm onder water is. Dan doe ik er ook wat ijsklontjes in. Daarna doe ik tabak in de rookkom, (ik druk het niet aan). Dan verwarm ik het kooltje erg goed zodat hij erg heet is, en leg het op het aluminiumfolie waar ik ongeveer 15 gaatjes in heb geprikt. Helaas rook ik binnen notime de smaak van de kooltjes. Wat doe ik fout? - Moet ik misschien meerdere lagen aluminium folie erop doen? - Meer tabak erin doen, zodat ik de smaak beter kan proeven? - Ligt het aan me nicotine filter? - Heb ik het kooltje te lang verwarmd? - Moet ik misschien een elektrisch kooltje kopen, zodat ik de vieze kooltjessmaak niet meer proef? Kunnen de 4 vragen oorzaken zijn vanwege de vieze nasmaak, en kooltjessmaak tijdens het roken? Alvast bedankt."
"Re: Kooltjessmaak en vieze nasmaak tijdens het waterpijp rok Ook is mij waterpijp anderhalf jaar oud, en heb hem het eerste jaar nog (bijna) nooit schoongemaakt. Nu maak ik hem elke keer goed schoon nadat ik hem gebruikt heb. Ook heb ik nog nooit me waterpijp slang vervangen. Kan dit de oorzaak zijn?"
"Re: Kooltjessmaak en vieze nasmaak tijdens het waterpijp rok Bedankt voor jullie reacties. Ik gebruik vanilletabak met 0,5 nicotine erin, vandaar de nicotinefilter. Ook heb ik appel, kers en mint al eens geprobeerd, maar ook weer hetzelfde. Ik heb het gisteren nog is geprobeerd, nu viel de koolsmaak wel mee, maar het smaakte meer naar een verbranderig gevoel. Kan het zijn dat de tabak te snel verbrand is?"
"Re: Kooltjessmaak en vieze nasmaak tijdens het waterpijp rok Bedankt voor de reacties, Ook is het (ben de naam kwijt) afgebroken aan de slang (waar je aan moet zuigen, lijkt op een soort tuutje) kan dit voor de vieze smaak zorgen?"