Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik voel me wazig, alles om mij heen lijkt onecht. nep. onaantastbaar."
"Ik heb om 19.20 tien capsules extra geslikt. alles is wazig, lopen gaat een beetje moeilijk. alles draait."
"Beeeb zei: Luna, hoe was het? We zijn een dag verder en we hebben niks meer van je gehoord! Laat je niet afschrikken door Svali Klik om te vergroten... Het was alsof ik doodging, ik ging naar t ziekenhuis. ik ben nog steeds niet helder."
"Oke. Sorry dat ik niet eerder reageerde. ik ben nog steeds een beetje wazig maar ik probeer het te typen. Ik had ze dus ingenomen.. in een keer sloegen ze keihard in. ik begon me te gedragen als een epelept. Ik had totaal geeen controle meer over mijn spieren en dat was heel beangstigend. ik kreeg ook geen lucht meer. ik zat met mijn oma op de bank maar toen het echt erg insloeg kwamen mijn moeder en stiefvader thuis. ik ging dood, ik was ervan overtuigd. mijn stiefvader nam mij mee in de auto en op een gegeven moment was ik in het ziekenhuis. Infuus+spoeling. tot zover even. want dit kost mij moeite. sorry,."
"Ik heb om 19:33 dertig (!) hoestcapules van het merk DARO waar DXM (dextromethorfan) inzit ingenomen. Het duurt ongeveer zo'n twee uur voordat je het goed begint te merken dus rond die tijd zal ik hier ook gaan posten hoe de trip verloopt. Nog even ter informatie: Ik ben een meisje van 19 jaar en ik heb het al veel vaker geprobeerd, ik weet dus wat het doet. Het enige is dat ik er meestal altijd twintig neem en nu dus dertig heb genomen. Dat is wel even een verschil en een beetje spannend. Nu kan ik dus een veel sterkere trip verwachten. Nouja, tot over ongeveer 1.5/2 uurtjes! Blijf me wel volgen hé! Zou ik leuk vinden. Het gaat crazy worden. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Ik heb ongeveer anderhalfuur geleden 20 Daro Capules ingemomen. En ja, ik ben de LunaSterre van het andere topic die ik geopend had waar ik zei dat ik er 30 in had genomen. Nu heb ik er 20 genomen, die 30 waren een tripje richting de Hell. Ik hoop dat het nu wat relaxter uitpakt. Nu ben ik denk ik ook meer in staat om hier te posten over hoe alles verloopt tijdens mijn trip. Nouja, ik moet nog eventjes wachten voordat het inslaat. Maar zodra het gebeurt hou ik jullie op de hoogte! Liefs, LunaSterre"