#1
Hoiii,
Misschien kan iemand me hier helpen🙈
al een lange tijd snuif ik af en toe miauw in het weekend, niet eens ieder weekend soms 2/3 weken er tussen. Maar nu valt me op dat de laatste tijd als ik pas een paar lijntjes op heb (4-6ofzo) mijn neus de miauw niet goed meer opneemt , waardoor de werking ook ineens veel minder word. Het is niet dat me neus verstopt of dicht zit de miauw blijft gwn plakken en neemt niet meer op. daardoor is het eigenlijk zonde om door te snuiven omdat ze werking echt shit is.. ik maak alles zo klein mogelijk , zo poederig als mogelijk is, en ik neem niet te grote lijnen in 1 keer.
nu is mijn vraag ;
kan je hier iets aan doen , zorgen dat je neus de zooi weer beter opneemt ? En is het te voorkomen?
Groetjess
Misschien kan iemand me hier helpen🙈
al een lange tijd snuif ik af en toe miauw in het weekend, niet eens ieder weekend soms 2/3 weken er tussen. Maar nu valt me op dat de laatste tijd als ik pas een paar lijntjes op heb (4-6ofzo) mijn neus de miauw niet goed meer opneemt , waardoor de werking ook ineens veel minder word. Het is niet dat me neus verstopt of dicht zit de miauw blijft gwn plakken en neemt niet meer op. daardoor is het eigenlijk zonde om door te snuiven omdat ze werking echt shit is.. ik maak alles zo klein mogelijk , zo poederig als mogelijk is, en ik neem niet te grote lijnen in 1 keer.
nu is mijn vraag ;
kan je hier iets aan doen , zorgen dat je neus de zooi weer beter opneemt ? En is het te voorkomen?
Groetjess