Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeus neemt drugs niet goed meer op

Neus neemt drugs niet goed meer op

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Louix22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoiii,
Misschien kan iemand me hier helpen🙈
al een lange tijd snuif ik af en toe miauw in het weekend, niet eens ieder weekend soms 2/3 weken er tussen. Maar nu valt me op dat de laatste tijd als ik pas een paar lijntjes op heb (4-6ofzo) mijn neus de miauw niet goed meer opneemt , waardoor de werking ook ineens veel minder word. Het is niet dat me neus verstopt of dicht zit de miauw blijft gwn plakken en neemt niet meer op. daardoor is het eigenlijk zonde om door te snuiven omdat ze werking echt shit is.. ik maak alles zo klein mogelijk , zo poederig als mogelijk is, en ik neem niet te grote lijnen in 1 keer.

nu is mijn vraag ;
kan je hier iets aan doen , zorgen dat je neus de zooi weer beter opneemt ? En is het te voorkomen?

Groetjess
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Louix22 zei:
Hoiii,
Misschien kan iemand me hier helpen🙈
al een lange tijd snuif ik af en toe miauw in het weekend, niet eens ieder weekend soms 2/3 weken er tussen. Maar nu valt me op dat de laatste tijd als ik pas een paar lijntjes op heb (4-6ofzo) mijn neus de miauw niet goed meer opneemt , waardoor de werking ook ineens veel minder word. Het is niet dat me neus verstopt of dicht zit de miauw blijft gwn plakken en neemt niet meer op. daardoor is het eigenlijk zonde om door te snuiven omdat ze werking echt shit is.. ik maak alles zo klein mogelijk , zo poederig als mogelijk is, en ik neem niet te grote lijnen in 1 keer.

nu is mijn vraag ;
kan je hier iets aan doen , zorgen dat je neus de zooi weer beter opneemt ? En is het te voorkomen?

Groetjess
Klik om te vergroten...
Zorgen dat je de neus lang genoeg pauzes laat nemen. Denk aan maand minstens als je dagelijks gebruikt. En neem het oraal in beetje water doen en snel opdrinken. Of maak er capsules van.

Maar het beste is natuurlijk neem even geen 3mmc of was miauw is toch 4mmc? Misschien is het tolerantie EN dat de neus dringend een pauze nodig heeft om te herstellen. Ook goed voor jou je portemonnee en tolerantie!

Succes!

Ps

Gok dat je last hebt van compulsive redosing. Zou absoluut een pauze/of even stoppen. Je zal je lichamelijk ook beter voelen nadat je brein weer is hersteld.

Compulsive redosing

Compulsive redosing is defined as the experience of a powerful and difficult to resist urge to continuously redose a psychoactive substance in an effort to increase or maintain the subjective effects which it induces.[1][2][3][4]
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org

Good luck!!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Maak bommetje met lange vloeitjes, ben hierzelf sinds dikke maand mee begonnen ipv pillen en capsules, geen snuiver zie je. Al drie 3-FA en één 6-APB bommetjes en bevalt me reuze.
Voor meerdere kleine dosissen zijn bommetjes misschien minder praktisch, mbt kapot gaan. Dus als je voornamelijk verspreidt over de dag/nacht neemt, kun je misschien kiezen om zelf capsules te vullen? Kost niks lege capsules 100pcs/4-€5 fzo, maten (0, 1, 2,...) staan erbij met mogelijke inhoud en dichtheid vh poeder.
En echt anders gaat je neus enkel meer nr de filistijnen 👃😉
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Zorgen dat je de neus lang genoeg pauzes laat nemen. Denk aan maand minstens als je dagelijks gebruikt. En neem het oraal in beetje water doen en snel opdrinken. Of maak er capsules van.

Maar het beste is natuurlijk neem even geen 3mmc of was miauw is toch 4mmc? Misschien is het tolerantie EN dat de neus dringend een pauze nodig heeft om te herstellen. Ook goed voor jou je portemonnee en tolerantie!

Succes!

Ps

Gok dat je last hebt van compulsive redosing. Zou absoluut een pauze/of even stoppen. Je zal je lichamelijk ook beter voelen nadat je brein weer is hersteld.

Compulsive redosing

Compulsive redosing is defined as the experience of a powerful and difficult to resist urge to continuously redose a psychoactive substance in an effort to increase or maintain the subjective effects which it induces.[1][2][3][4]
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org

Good luck!!
Klik om te vergroten...
Ja elke 2 à 3 weken 4 à 5 lijnen/lijntjes door je neus jagen, arme👃die ff neen zegt.

Maar zoals ik hier al eerder zé, dat snuiven beter laten voor wat het is en bommetjes en/of capsules maken. Maar is meer vr 1 goeie persoonlijke dosis ipv 4-6 kleinere dosissen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
En echt anders gaat je neus enkel meer nr de filistijnen 👃😉
Klik om te vergroten...
Hier wil ik @Louix22 ook voor waarschuwen zonder gelijk bang te maken. Maar de 'agggresieve' stofjes zorgen er voor dat de neus stuk sneller kapot gaat.

Als je een uurtje neemt om capsules te maken kan je er weer een tijd mee vooruit en kosten bijna niks in de apotheek. Of smartshop of online kijk inderdaad wel even naar het formaat voor 4mmc heb je inderdaad de grote nodig. Maar voor mijn 3-ho-pcp waar maar 5-10mg in hoefs heb ik mini roze capsules lol.

Anyway wat harm reduction is altijd goed.

Daarom goed/fijn dat je het even vraagt hier.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nihilist88 zei:
Ja elke 2 à 3 weken 4 à 5 lijnen/lijntjes door je neus jagen, arme👃die ff neen zegt.

Maar zoals ik hier al eerder zé, dat snuiven beter laten voor wat het is en bommetjes en/of capsules maken. Maar is meer vr 1 goeie persoonlijke dosis ipv 4-6 kleinere dosissen.
Klik om te vergroten...
Precies dit ja 😉
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Hier wil ik @Louix22 ook voor waarschuwen zonder gelijk bang te maken. Maar de 'agggresieve' stofjes zorgen er voor dat de neus stuk sneller kapot gaat.
Klik om te vergroten...
Daarom altijd al zo extreem contra snuiven geweest, ik heb goei reukvermogen, nadeel is dat ik ook de minder fijne geuren, steeds intenser ervaar, ach naah ik ruik gewoon heel graag resem aan fijne geurtjes, van wierook, etherische oliën, parfum, heerlijke mediterraanse keuken of gewoon de geur van pure chocolade, kokos of vanille en niets boven vers gewassen lakens...😁 1 van die vrouwelijke trekjes I guess😅 Ik vind een simpele verkoudheid en loopneus al drama en als ik recent dan die 3-FA poeder rook, zo chemisch prikkelende stuff, ik doe latex handschoenen aan n zet ff mondmasker op, laat staan dat door mn neus te jagen.

Wel vroeger een paar keer zeer fijne lijntjes Ketamine gesnoven, was eerder zout, mr neus kriebelde best nog tijdje. Heb waarschijnlijk extra gevoelige neus fzo.
Excuses voor zo'n lange reactie, ik reageer vaak in alle geuren (hehe) en kleuren🙌
Tijdloos zei:
Als je een uurtje neemt om capsules te maken kan je er weer een tijd mee vooruit en kosten bijna niks in de apotheek. Of smartshop of online kijk inderdaad wel even naar het formaat voor 4mmc heb je inderdaad de grote nodig. Maar voor mijn 3-ho-pcp waar maar 5-10mg in hoefs heb ik mini roze capsules lol.
Klik om te vergroten...
Het is mijn gedacht ook, was ook eerst van plan capsules om capsules te vullen, maar is hier eerder kleine hoeveelheid, ik koop geen 10tal gram fzo. Maar leek de enige goede oplossing. Tot iemand meer uitleg gaf over 'bommetje' maken en daar dit 1ste x al best zeer vlot ging om te prepareren, gleed dat ook nog is zo vlotjes nr binnen, dat ik er versteld van stond, euh, isda echt al volledig nr binnen 😄 Echt ik heb al medicatie en voedingssupplementen met veel meer moeite nr binnen moeten slikken, dat er kokhalzen bij kwam kijken 😆 Whuut, zo easy, zo'n bommetje voelde amper bij slikken. Dat ik het ook zo ga blijven doen. Ik hoef geen voorraad capsules, neemt ook weer makkelijker e.
Nadeel is msschn eerder dat los poeder in zakje beperkter is qua houdbaarheid? Maar is wel verpakt op z'n pro's, zakje met poeder, zo luchtledig mogelijk sluiten, dat in keukenpapier verpakt, daar plastic folie rond, dat in aluminiumfolie, daar productnaam n leveringsdatum op en dit nog eens in zo'n klein zwart zakje, aja en dan nog in doosje, op beste plaats voor zoiets, net als de overige medicatie, waar airco staat, dus minste luchtvochtigheid n goede temperatuurregeling, I know lichtjes obsessief/perfectionistisch of noem het autistisch trekje😁 En jup de woorden zijn weeral verniet blijkbaar 😂
Tijdloos zei:
Anyway wat harm reduction is altijd goed.

Daar fijn dat je het even vraagt hier.
Klik om te vergroten...
Tsda da, beter dat mn het probleem hier dropt en oplossing n raad vraagt, daarvoor dienen dergelijke forums. Ok en daar moet ge geregeld de onzin bijnemen en negeren.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nihilist88 zei:
Nadeel is msschn eerder dat los poeder in zakje beperkter is qua houdbaarheid? Maar is wel verpakt op z'n pro's, zakje met poeder, zo luchtledig mogelijk sluiten, dat in keukenpapier verpakt, daar plastic folie rond, dat in aluminiumfolie, daar productnaam n leveringsdatum op en dit nog eens in zo'n klein zwart zakje, aja en dan nog in doosje, op beste plaats voor zoiets, net als de overige medicatie, waar airco staat, dus minste luchtvochtigheid n goede temperatuurregeling, I know lichtjes obsessief/perfectionistisch of noem het autistisch trekje😁 En jup de woorden zijn weeral verniet blijkbaar 😂
Klik om te vergroten...
Ligt eraan wat je neemt het meeste dan. Stofjes als MDMA zijn gewoon heel stabiel en kan je zo maanden in je nachtkastje doen. Maar psychedelica etc moeten iig luchtdicht zonder uv stralen en liefst zelfde temperatuur. Als je lsd vel hebt is best om het grote vel paar los van verpakken in gripzak met aluminiumfolie als het kan vacuüm en het was na 3 jaar nog even potent...


Mja dat kost wel veel voorbereiding mocht je net als min psychedelica ook in liefst grotere aantallen halen is dit de beste manier ooit die ik kreeg van mijn oude tripmaat @lyserginie25 😉

Maar disso's rc's blijven ook wel tijd goed alleen is hoe minder lucht erbij komt des te beter heb ik ondervonden. Mja volgens weet jee dat allemaal al 😆


Dut is even copy paste over rc disso's:
  • De poeder niet blootstellen aan hittebronnen. Bewaar het in een droge omgeving bij kamertemperatuur en opslaan in een goede verpakking en buiten het bereik van kinderen bewaren. Een goede stabiliteit van de 3-HO-PCP poeder bij bovengenoemde condities kan tot 2 jaren duren. Geld vast ook met 3-MeO-PCE 2FDK , 3F-PCP, 3-ho-pce etc.
T
Thomas838Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Buisje diep genoeg steken 2/3cm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."