Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vet om te lezen hoe je changa hebt ervaren! Ik zou dat ook heel graag eens willen doen... Maar ik heb echt een zware hekel aan sigaretten en alles wat met smoken te maken heeft dus dat staat me eerlijk gezegd een beetje tegen. Maar het effect van lachgas een kwartier lang in 3 voud lijkt me zeker erg leuk! Hoe smaakt het eigenlijk? Misschien rare vraag..."
"Oh nee ik bedoelde, dat ik het effect van lachgas heel Chill vind maar dat het altijd zo kort duurt, en als er iets anders is wat ongeveer hetzelfde effect geeft maar dan langer (changa dus begrijp ik?), zou ik dat graag eens proberen!"
"RidaDav ik merk nu al wel dat ik elke week weer zin heb om flink te feesten en telkens neem ik me voor om niks te nemen, maar het is lastig om de verleiding te weerstaan.. Ook omdat ik totaal geen last heb van dips ofzo,blijft het juist nog meer de 'moeite waard'. Maar als het festivalseizoen voorbij is, komen er wel weer nice winterfeestjes aan (I love Techno, Time Warp, ADE, Awakenings.... etc etc...) Probeer daarna idd wel die geheelonthouding toe te passen haha! Tot die tijd, Ps ik kan geen prive berichtjes sturen.."
""
"De eerste keer was zo intens, zo erg dat het bijna eng was! Dat insla moment althans.. Zweten van top tot teen ineens, wat wazig worden en zien, helemaal warm worden,je hart bijna horen kloppen ondanks de tyfusharde muziek, alles wordt intenser... Ohhhh wat een ervaring! Ik vond het de tweede keer daarom ook heel spannend om juist dat gevoel weer te krijgen, maar zo'n extreme inslag heb ik nadien nooit meer gehad. Nu slaat ie geleidelijker in en heb mijn lichaam wat dat betreft 'beter leren kennen'. Wat eigenlijk veel fijner is, naar mijn idee.."
"Beetje ouder topic maar ik wil ( als nieuweling hier) graag even reageren omdat ik bijna zelf een dergelijk topic had aangemaakt. Deze zomer ben ik begonnen met mdma, van tevoren nog nooit wat gebruikt dus alles is erg nieuw en leuk. Na de tweede keer kreeg ik last van super enge en mega realistische dromen. Ik droomde dat ik wakker werd van de buikpijn, de pijn was echt heel erg intens, zo intens dat ik mijn buik moest vasthouden. In mijn droom liep ik uit bed naar de badkamer, ging op het toilet zitten om mijn buik te ontspannen maar het voelde alsof er met messen werd ingestoken. Daarna werd ik bij mijn arm gegrepen en mijn ex wilde me van het toilet afsleuren. Ik hield me tegen maar de pijn in mijn buik was zo erg... In mijn droom werd ik tot drie keer toe ' wakker' maar sliep dus nog gewoon.. Het was zo vaag, zo intens dat ik dacht dat ik hallicuneerdd ofzo. Heb dit gedeeld met een paar 'drugs kenners' en die vertelden me dat het aan de kwaliteit van de drugs lag. Weet nog steeds niet of dit echt zo is. De keren daarna heb ik precies hetzelfde gehad. Alleen de laatste keer (2 weken geleden) nergens last van gehad. Alle keren heb ik mdma gebruikt, gemiddeld 3 a 4 pink likjes per feest. Mijn voeding is niks mis mee, eet echt super gezond, sport vier keer per week en heb geen stress verder. Voor komend feestje ben ik wel beetje bang dat ik die enge shit weer krijg."
"Net lid hier en mijn aandacht ging gelijk naar dit forumonderwerp.. Ik ben sinds deze lente "begonnen" met het gebruiken van MDMA. Gelukkig nu pas(op mijn 34e) want ik vrees dat wanneer ik was begonnen in mijn jongere jaren, ik er minder verantwoordelijk mee om was gegAn. Ik moet eerlijk zeggen, dat mijn eerste ervaring een hele heftige was. Had me van tevoren goed ingelezen en we waren met een groep van 8 vriendinnen allemaal nog nooit wat gebruikt. We wilden dit samen beleven en dat was ook een erg bijzondere dag. Naast het inlezen op internet, heb ik zelfs gesproken met iemand van Novadic haha. Die persoon heeft me superveel nuttige info gegeven waar ik op moet letten bij een dip enz. Mijn drugs heb ik laten testen en er bleven twee mensen in de groep nuchter. Anyway, het was mega intens. Na die eerste keer, bijna 3 maanden gewacht tot het volgende feestje. Maar daarna werden de intervallen wat korter. Heb nu vanaf april een keer of vijf wat gebruikt, meer dan de norm. Ik lees er veel over, wil er echt superveel over praten en ik vind het echt geweldig. Sindsdien drink ik ook geen alcohol meer omdat ik dat simpelweg gewoon niks meer aan vind. Probeer er echt verantwoordelijk mee om te gaan. Goed voor mezelf zorgen door goed te sporten, gezond te blijven eten, niet teveel drugs gebruiken als ik op een feestje ben, ik hou het altijd bij MDMa combineer geen verschillende drugs, volgende dag start ik met dat 5HTP. Ik heb ook nooit last van dipjes hoewel vriendinnen van me dat wel hebben en die zijn in dezelfde periode begonnen."