#1
Hallo iedereen,
na langs rondkijken op drugsforum.nl ben ik toch tot besluit gekomen een account aan te maken. Ik neem nu ondertussen al een goede 2 jaar af en toe eens MDMA, de eerste keer voor mij was op Solar 2010, wat een festival trouwens..
daar 3 dagen aan 1 stuk mdma, pillen genomen, en veel gezopen, de eerste nacht toen ik thuiskwam heb ik geslapen als een roos.. maar de volgende dag voelde ik mij wat belemmerd en in niks zin enzo, wou echt terug op dat festival zitten
die avond vroeg in bed gekropen, maar echt fuckin grove nachtmerries meegemaakt, droomde dat ik wakker lag (en het voelde echt zo aan ook) en dat er iemand door mijn kamer naar de badkamer liep, en ik kon niks doen bleef daar maar gewoon stijf liggen. die 'gast' kwam dan teruggelopen en nam mij vast aan mijn arm en sleurde mij uit bed, shiit.. weet tot nu toe nog steeds niet of ik wakker was of slapend, tzou best kunnen zijn dat ik daar als een halve gek uit mijn bed gekke toeren aan het doen was
normaal moest ik de volgende dag terug gaan werken maar ben niet gegaan, was er echt niet goed van xD de volgende dag was ik terug beetje de ouwe, maar bleef me echt vragen stellen over die ene nacht..
Nu 2 jaar verder, heb ik ondertussen nog periodes gehad met veel, dan weinig mdma enzo,
vrijdag ben ik naar een dubstepfeestje gegaan met wat vrienden en ook terug mdma genomen, de zaterdagavond lag ik in bed met mijn vriendin, zij viel juist en slaap, en ik ook, ik droomde dat ik uitgleed op het ijs voor mijn deur en kreeg een kkgekke stuiptrekking, vind ik opzich wel leuk maar geraak er ook niet gewend aan hoor, ze zijn altijd extreem bij mij.
weet iemand eigg hoe dit komt dat dit zo heftig is bij mdma/xtc?
Nu, t ergste is, deze nacht heb ik terug weer van die enge droom gehad, dat ik wakker lach in bed en dat ik opgestaan was met mijn vriendin, de lichten niet aankreeg enzo, en we moesten vluchten voor het een of het ander weet niet precies meer wat. het voelde allemaal zo echt aan, waardoor ik dacht dat ik deze nacht geen oog dicht heb gedaan, maar vandaag ben ik precies klaarwakker
toch vraag ik mij steeds af waar die gekke dromen vandaag komen, want niemand van mijn vrienden hebben daar zo'n enge ervaringen mee.
na langs rondkijken op drugsforum.nl ben ik toch tot besluit gekomen een account aan te maken. Ik neem nu ondertussen al een goede 2 jaar af en toe eens MDMA, de eerste keer voor mij was op Solar 2010, wat een festival trouwens..
daar 3 dagen aan 1 stuk mdma, pillen genomen, en veel gezopen, de eerste nacht toen ik thuiskwam heb ik geslapen als een roos.. maar de volgende dag voelde ik mij wat belemmerd en in niks zin enzo, wou echt terug op dat festival zitten Nu 2 jaar verder, heb ik ondertussen nog periodes gehad met veel, dan weinig mdma enzo,
vrijdag ben ik naar een dubstepfeestje gegaan met wat vrienden en ook terug mdma genomen, de zaterdagavond lag ik in bed met mijn vriendin, zij viel juist en slaap, en ik ook, ik droomde dat ik uitgleed op het ijs voor mijn deur en kreeg een kkgekke stuiptrekking, vind ik opzich wel leuk maar geraak er ook niet gewend aan hoor, ze zijn altijd extreem bij mij.
weet iemand eigg hoe dit komt dat dit zo heftig is bij mdma/xtc?
Nu, t ergste is, deze nacht heb ik terug weer van die enge droom gehad, dat ik wakker lach in bed en dat ik opgestaan was met mijn vriendin, de lichten niet aankreeg enzo, en we moesten vluchten voor het een of het ander weet niet precies meer wat. het voelde allemaal zo echt aan, waardoor ik dacht dat ik deze nacht geen oog dicht heb gedaan, maar vandaag ben ik precies klaarwakker
toch vraag ik mij steeds af waar die gekke dromen vandaag komen, want niemand van mijn vrienden hebben daar zo'n enge ervaringen mee.