Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nouja wat ik eigenlijk zou willen weten is hoe die "flashbacks" ontstaan want daar heb ik na mijn truffel ervaring wel nog redelijk wat mee te maken, ik vind het niet erg ofzo integendeel maar ik denk tog dat het niet zo goed is. Messchien als je dat wilt kun je dat eens vragen voor mij? Bedankt"
"Hallo, Ik ben ondertussen 17j en ik ben begonnen met blowen toen ik 15 was. Ik heb ondertussen al een hele reeks verschillende soorten drugs geprobeerd maar nu begin ik toch wat problemen te krijgen met speed. Waarom ben ik speed beginnen gebruiken? Simpel ik kreeg het aangeboden. Gratis en voor niks. Enja uit nieuwsgierigheid nam ik het. Mijn eerste keer vond ik het niet zo speciaal en had er dan ook geen behoefte meer aan. Ik heb het ongveer 2 maanden geleden eens genomen met een "vriend" voor we naar school gingen. Dit bleek de perfecte drug voor in de les. De reden dat ik blijf gebruiken. In de les kan ik nooit opletten. Ik ben altijd afgeleid of lig half te slapen. Daarom neem ik altijd speed op school. Ik kan opletten, ik wil zelf meewerken, tijd gaat sneller voorbij... In het begin zag ik er alleen maar voordelen aan. Ik gebruik speed niet dagelijks maar wel wekelijks. Ik koop bijvoorbeeld de maandag 1g speed en neem dan redelijk veel waardoor ik maandagnacht niet slaap.Dan dindsdag gebruik ik weer maar niet zoveel waardoor ik wel kan slapen. Dan de woendsdag gewoon om de moeheid en de kater door te komen. Dan blijf ik een paar dagen "clean" en gebruik ik opnieuw. Mijn gebruik is niet regelmatig. Daarmee bedoel ik dat ik geen vaste dagen heb dat ik speed neem. Ik gebruik wanneer ik zin heb maar dat is dan meestal een paar dagen na elkaar. Maar nu worden de lijntjes steeds langer. Ik merk wel dat ik meer nodig heb dan vroeger om hetzelfde te voelen ik neem nu ongeveer 3x zoveel dan toen ik ermee begon. Vroeger vertelde ik ook altijd aan mijn vrienden (die geen speed gebruiken) dat ik gesnoven had maar nu begin ik mijn gebruik meer te verzwijgen. Ik schrijf dit omdat ik ten einde raad ben ik heb talloze website's over de risico's en verslaving doorgelezen maar daar heb ik niet zoveel aan. Ik heb erover gepraat met vrienden en die zeiden gebruik gewoon op dat feesje de laatste keer. Ik ben toch niet gestopt. Als ik het een paar dagen niet genomen heb krijg ik een drang naar die pijn in men neus en de gewone speedrush. Nu stel ik mij de vraag ben ik verslaafd aan speed ? Of heb ik gewoon het idee dat ik verslaafd ben en blijf ik daarom gebruiken ? Op het internet las ik ook iets over geestelijke- en lichamelijke afhankelijkheid wat is het verschil ? Kan iemand me messchien een paar tips geven? Alvast bedankt"
"Bedankt voor de reacties! Hier ben ik al veel meer mee. Wel ik heb mij in het vijfde leerjaar laten testen op ADHD en ADD en ze hebben bij mij ADD vastgesteld. Toen hebben ze mij relatine voorgeschreven maar na een maand of twee ben ik dat gestopt omdat ik te veel last had van de bijwerkingen. Nu neem ik speed om te kunnen opletten en dat is indd een vorm van zelfmedicatie. Ik blow nu toch wel redelijk veel maar ook niet elke dag. Ik blow vooral veel om te kunnen slapen waneer ik teveel speed genomen heb overdag en dat is wel door de week heen. Maar ik blow alleen in het weekend voor de lol. Ik ben vandaag met mijn verhaal naar mijn moeder geweest en die was niet zo boos maar het enigste dat zij zei was STOP DAT TOCH GEWOON! en ik heb mijn bankkaart afgegeven. Opzich is het een stap vooruit maar het helpt me niet echt verder. Mijn beste vriend is ook op de hoogte van mijn probleem en die zei dat hij er altijd voor me is als ik problemen heb. Allemaal goed en wel maar ik zie mijzelf gewoon niet gelukkig zonder. Zonder speed voel ik me zo doelloos en saai."
"Ik zal binnenkort eens met mijn huisarts gaan praten en kijken wat die zegt want alleen kan ik dit toch nooit oplossen. Bedankt voor de goede raad"
"Het is nu al een tijdje geleden dat ik voor het laats gepost heb maar het waren harde tijden ik ben dan met de huisarts gaan praten en die hheeft mij dingen verteld over opgenomen worden in een gesloten instelling enzo maar dat wil ik niet. Nu dan met de hulp van mijn ouders ben ik 3 weken clean kunnen blijven tot ik betaald werd op mijn werk dan ben ik hervallen toen zat ik er nog zwaarder aan als daarvoor toen voelde ik dat ik mentaal echt kapot aan het gaan was ik ben dan naar de leerlingbegeleiding op school geweest en na een paar gesprekken hebben we dan maar opnieuw mijn ouders op de hoogte gebracht . Vorige week donderdag heb ik zelf de rest van mijn speed door het wc gespoeld nu ben ik ondertussen al weer een week gestopt."
"bedankt man En gebruik je nog ? anders happy tripping he"
"nou bedankt heb er nu geen last meer van"
"Ik heb een beetje hetzelfde probleem ik gebruik geen xtc meer omdat het effect niet meer zo lang duurt en ik word er ook kei lam van de laatste tijd. Ik wil die 4FMP ook proberen maar hier is het nergens te vinden"
"We waren met 3 : Ik,A en B. We waren voor mijn verjaardag naar sluis geweest om truffels te kopen. A kocht een grote portie Dragon's Dynamite en ik en B een middel portie tampanesis en een setje lachgas. We hadden onze bus terug naar belgie gemist en moesten nog een uur wachten op de volgende. We hebben ons daar dan op een bankje gezet en rustig onze truffels opgegeten. Anderhalf uur later waren we terug bij A thuis en al behoorlijk aan het trippen. We hadden alledrie supergrote pupillen (zoals bij xtc) en ik schrok ervan. Ik zag alle kleuren veel intenser en alles was mooi. De schaduwen op de muur vielen mij vooral op. IK was constant aan het lachen en rond mij aan het kijken. Na een paar joints was alles zo vaag. Ik vergat heel tijd wat ik aan het doen was. Het was alsof je droomt en wakker word en vergeet wat je gedroomt hebt. A en B deden ook zo raar. Ze keken heel tijd rond en als ik vroeg wat ze aan het doen waren wisten ze het zelf niet echt lachen haha Toen besloten we om het lachas te proberen maar niemand durfde als eerste. We besloten dan om eerst nog een joint te rollen en dan een ballon lachgas te delen. Ik had geen besef van tijd meer maar ik denk dat het ons toch een half uur tijd heeft gekost om 1 stom jointje te rollen. Na de we die joint gerookt hadden was ik zo hard aan het trippen dat elk voorwerp in de kamer golfde. De vloer werd vloeibaar enzo. Toen we eindelijk uitgevist hadden hoe we het lachgas in de ballon moesten krijgen ging A als eerste hij nam messchien 1/10 van de hele ballon en zei dat hij er niets van voelde. Ik nam dan een halve ballon en nog geen 3 sec later werd heel de kamer verlicht alsof de zon vanachter de wolken komt ofzo xd even later kwam ik tot mezelf en zag ik A en B bezig met een nieuwe ballon te vullen. Ik wist bijna niks meer van wat er gebeurt is na dat ik die halve ballon ingenomen had dus ik had er even genoeg van. Maar A en B namen samen een hele ballon in waardoor ze alletwee op het bed lagen met de slappe lach. Toen besloot ik ook een volledige ballon te doen. Ik zoog traag van de ballon en voelde het steeds beter opkomen. Een paar seconden na dat ik de hele ballon binnen had ging ik achterover op het bed liggen. Ik voelde overal tintelingen in mijn lichaam en zag alle kleuren die je maar kunt denken. Ik zwaaide mijn armen voor mijn gezicht en zag ze zeker 10 keer in 10 verschillende kleuren ik wou dit zeggen tegen mijn vrienden maar ik was teveel aan het lachen om nog te kunnen spreken. We hadden 8 slagroompatronen en die waren binnen het halfuur op. Daarna zijn we even bekomen van het lachgas maar de truffels deden nog steeds hun ding Ik was naar A aan het kijken. B naar plafond en A zat op een stoel naar zijn eigen voeten te staren. Plotseling stond A in paniek recht hij brabbelde complete wartaal uit en sprong in zijn bed en wikkelde zich helemaal in zijn deken. Ik en B keken naar elkaar en schoten in de lach. Toen vroegen we aan A wat er was en hij zei dat de vloer over zijn voeten kroop. Veel meer speciaal is er niet gebeurt. We zullen dit binnenkort weer doen (messchien zonder lachgas maar ik schrijf zeker ook een report) Thnx voor het lezen Grtz"
"25tolife zei: Ben benieuwd naar hoelang de 'trip' was bij jullie/jou Klik om te vergroten... Ik denk toch iets van een 6u zeer intens en 8u in totaal ofzo"