Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Omdat ik een hollander ben"
"30 gram truffels in b0bbej44nl4nd ik en een vriend van mij hebben het plan gemaakt om 30 gram white diamonds te eten (de sterkste beschikbaar in de siriux) in bobbejaanland en zo een fantastisch geweldige trip te beleven. meningen? tips?"
"Ik ben gister in een supertrip terechtgekomen met de nieuwe "MushRocks", een sterkere variant van Atlantis truffels. NIET onderschatten het was echt heel erg fel succes"
"paddofiel zei: ik zeg NIET doen Klik om te vergroten... omdat?"
"Tigg zei: Ik last laatst deze report over LSD in een attractiepark, attracties schijnen zeer heftig te zijn. Maar de wachtrijen zijn erg onprettig. Ook contact met nuchtere mensen wordt niet als plezierig ervaren (wat ik wel kan begrijpen, aangezien je moeilijk je geheim kan verbergen). Wat ik uit deze report heb opgemaakt. Als je dit gaat doen, draag een zonnebril (je grotere pupillen vallen hierdoor niet op), en denk goed na over de dosis, 30g lijkt me extreem veel. Heb je uberhaupt weleens zoveel genomen? Je weet dat 10-15 gram als een normale portie gezien wordt? Edit, Ik voeg hier nog even aan toe dat ik je zou afraden om dit te doen. De kans dat je bad gaat en overlast veroorzaakt is veel groter, dan wanneer je het in een omgeving waar geen onbekenden bij zijn zou doen. Mocht het foutgaan dan krijgen truffels en paddo's weer een negatief nieuwsberichtje erbij, wat in het ergste geval (mede afhankelijk van het volgende kabinet) kan leiden tot een verbod op truffels. Je loopt dus niet alleen het risico om jezelf wat aan te doen, maar ook het beeld van de drug, en dat heb ik dus liever niet. Daarom zou ik je willen vragen om nog eens goed te overwegen of dit je wel echt verstandig lijkt. Klik om te vergroten... Je hebt een punt, en ja ik heb wel eens zoveel op, een supertrip was dat!! daarom willen we nu een stapje verder gaan. gewoon lekker chillen en kijken, voelen en meemaken. De trip gaat waarschijnlijk z0ndag door. en je zal niks in de krant lezen. gewoon lekker genieten en veel lachen. zonnebril + reserve zonne bril aanwezig."
"avatar 100 D :P"
"Dag iedereen, Dit is mijn eerste post en ik wil ten eerste zeggen dat ik vind dat dit een Topforum is! To the point, In mijn verleden, dronk ik veel alcohol en was ik een middelmatige/zware wiet-roker, maar na mijn eerste truffeltrip ( 15gr Psilocybe Atlantis, een extreme trip voor mij geweest), heb ik een hekel/afkeer van alcohol/wiet gekregen. Ik krijg het gewoonweg niet meer naar binnen en ik vind dit heel erg raar. Ook snap ik de leerstof van school veel beter, en zijn mijn punten beter geworden en ik kan me veel beter concentreren. Mijn vragen zijn; IS DIT NORMAAL?, hoe kan dit? wat vind je hiervan, wat raden jullie aan, en heeft iemand anders iets soortgelijks meegemaakt? mvg,"
"Nathaniel zei: Maar weer eens bewijs dat truffels veeeel meer zijn dan "een paar uur lekker spacen" Ik heb wel veel inzichten verkregen dankzij Psylocibe Cubensis, in grote lijnen dezelfde werkzame stof. Maar nooit hebben die zo'n directe invloed gehad op mijn leven. Ik zou graag eens het tripreport van deze ervaring lezen. Maar ik kan ook begrijpen dat deze zeer persoonlijk zou zijn,en je 'm liever lekker voor jezelf houdt. Klik om te vergroten... Ik heb teveel meegemaakt om te kunnen neerschrijven naar mijn idee, en de gevoelens die ik had, kan ik niet omschrijven, een soort van mix van euphorie en filosofie denk ik maar heel diepgaand."
"soldiermoney zei: Truffels hebben ook bij mij diepe sporen nagelaten in mijn manier van denken. Na elke trip heb ik weer minimaal een maand nodig om alles op een rijtje te zetten. Mijn manier van denken over de maatschappij in Nederland, en de houding van mensen op me heen is volledig door de war geschopt. Maar uiteindelijk heeft het wel voor nieuwe mooie inzichten gezorgd. Inzichten die ik zonder de truffel niet had kunnen krijgen Klik om te vergroten... Ja, mijn kijk op alles is veranderd, de wereld, de maatschappij, gedrag van mensen, en ook leerstof op school, het is iets van opgehelderd ofzo, alsof je het zonder nooit had kunnen ontdekken :P"
"Hallo, Ik heb nog maar een soort geprobeerd, en daar hou ik het bij. Dit heeft namelijk erg grote effecten op mij gehad op lange termijn en de trip zelf was alsof ik mezelf niet was, maar alles toch onder controle had. (Lees: viewtopic.php?f=7&t=25355) Dit gaat over de soort: Atlantis, 15gram. als je het doet, veel veel plezier. mvg,"