Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien dat meow/mephedrone nog een optie is? Behalve de comedown vind ik het een prettige combinatie voor op een festival omdat het gevoel tussen pep en mdma in zit."
"CokeBoy zei: Het duurde letterlijk 8 minuten en toen voelde ik met net een dikke straaljager. Klik om te vergroten... Hahah je beschrijft het zeker mooi. Is de craving van coke een beetje te vergelijken met de craving van speed als je drank op hebt? Ben er benieuwd naar maar een beetje bang om niet meer te kunnen genieten van een avondje alcohol zonder uppers. Vind het zonder pep al redelijk lastig als ik de week ervoor heb gebruikt."
"Ja dan wacht ik het denk ik nog maar even af. Er is bijna altijd wel iemand bij die coke meeheeft dus dan is de verleiding wel redelijk groot. Vooral omdat je dan elk weekend de behoefte krijgt om nóg harder te gaan en na een tijdje niet meer geniet van alleen alcohol (en miss een paar jointjes )"
"Hallo, Ik slenter al een tijdje rond op dit forum en lees graag verschillende trip reports. Ik heb zo'n 3 jaar geleden voor het eerst geblowd en heb nog steeds niet alle antwoorden op hoe het zo fout heeft kunnen gaan die avond. Ook wil ik even zeggen dat ik achteraf natuurlijk wel weet dat ik me beter had moeten inlezen en voorlichten voordat ik besloot te blowen. Ik heb dus ook al mijn domme keuzes in dit trip report laten staan omdat het anders niet volledig zou zijn. Afijn, hierbij mijn trip report: Wat: 1 (voorgedraaide) joint. Mix van White Widow, K2 en tabak. Ongeveer 1/3 van elk spul. Wie: (M), (N) en ikzelf. Dit waren (zijn nog steeds) twee enorm goede maten van mij. Waar: bij (M) achter zijn huis. Onder een soort overkapping die we van de zomer gebouwd hadden. Tripsitter: Nee, we zouden alledrie blowen. Wanneer: Oktober 2012 (M) had 3x eerder geblowd en de joint geregeld. De joint was voorgedraaid aangezien geen van ons drieën kon draaien (behalve shag dan). De joint had zo'n 3/4 weken op zijn kamer gelegen en was al aardig droog. (N) had 2x eerder geblowd en voor mij was het mijn eerste keer. We hebben rond een uur of 11 gewacht totdat de ouders van (M) sliepen en zijn toen naar buiten geglipt. We hadden cola en wat chips mee en hebben om 24.00 de joint aangestoken. 24.00 (t+0.00) We steken de joint aan en nemen allemaal zo'n 3/4 hijsjes. Toen was de joint op. Dit vonden we alledrie best raar, maar dit kwam waarschijnlijk omdat hij zo droog was. Het is koud en we wachten tot we iets voelen. Ik had geen flauw idee WAT ik moest voelen dus ik liet alles maar een beetje over mij heenkomen. Ik was wel redelijk gespannen en concentreerde mij zoveel mogelijk op het gesprek met (M) en (N). 00.15 (t+0.15) Ik voelde mijn benen tintelen. Dit begon redelijk aangenaam maar na een tijdje voelde het de alsof mijn been sliep en het niet weg wilde gaan. Ik stond op en probeerde door wat te lopen het gevoel iets weg te laten vloeien. Dit lukte en ik ging weer zitten. 00.20 (t+0.20) Dit is het enige wat ik qua tijd nog weet. Hierna ben ik alle tijdsbesef kwijtgeraakt. Ik deed mijn ogen dicht en weer open. Alles werd waziger in mijn hoofd en ik had opeens het gevoel alsof we al 3 weken onder deze overkapping zaten. Het voelde een beetje alsof het inklapte (zoals bij xtc) maar dan veel meer mentaal dan fysiek. Ik vroeg toen aan mijn vrienden: "hoe lang zitten we hier al? Het lijkt wel 3 weken". Ze begonnen beide wat schaapachtig te lachen en ik werd hier al een beetje angstig. Totdat (M) ineens flauwviel. Het was alsof de hele wereld weer normaal was, ik was in 1 klap weer terug op aarde. (M) is zo'n 30 seconden buiten bewustzijn geweest en werd hierna weer wakker. Hij kroop onder de overkapping vandaan en heeft tot het eind van de helse trip aan 1 stuk door overgegeven. Ik raakte ondertussen weer een beetje bevangen door mijn droomwereld. Ik zweefde tussen realiteit en een andere wereld. Dit ging met golven die ongeveer dezelfde sterkte hadden. Ik zag niks meer behalve de overkapping, een paar bomen en een zwarte zak die me mijn hele space heeft doen denken aan een dinosaurus. Deze wereld beangstigende mij en ik was bang dat ik erin zou blijven steken, dat deze paar vierkante meter mijn totale leefgebied zouden zijn voor de rest van mijn leven. (N) was de enige die zich wel goed voelde, maar begon langzamerhand slecht te gaan door (M) en mij. Hij probeerde mij uit mijn slechte space te halen door steeds te herhalen "het is niet echt" (dit heb ik zelf zo'n twee uur achter elkaar herhaald tegen mijzelf). Ondertussen probeerde hij (M) uit zijn eigen wereld te halen. De wiet geur was sterk blijven hangen onder de overkapping. Ik wilde zitten maar het enige bankje stond onder de overkapping. Daarom heb ik de hele tijd lopen ijsberen. Ik zag behalve de dinosaurus ook een boom aan voor een langsvliegend vliegtuig en zag ik de broer van (M) aankomen lopen. Terwijl (N) zei dat dit niet zo was heb ik het nog heel lang niet kunnen geloven, zo helder was deze hallucinatie. Ik werd elke keer dat ik in de droomwereld getrokken werd erg misselijk. Uiteindelijk is het me gelukt om over te geven, ook (N) ging na een tijd slecht en heeft een paar keer overgegeven. Na het overgeven voelde ik me beter. Ook werden de golven zwakker en kon ik mezelf makkelijker overtuigen dat mijn droomwereld nep was en werd de 'echte realiteit' ook weer mijn realiteit. 5.00(t+5.00) We zijn naar binnen gegaan en om een uur of 5 kon ik slapen. Op bed voelde ik mij nog wel een beetje angstig en kwamen er af en toe lichte gevoelens en gedachten terug van eerder die avond. Gelukkig kon ik wel slapen. Na een paar dagen voelde ik mij weer echt op de wereld waar ik altijd geweest was. Ik heb lang nagedacht over wat het heeft kunnen veroorzaken. Mijn gok is dat de joint én twee soorten wiet bevatte én gortdroog was. Alleen hoe was het mogelijk voor (N) om niet zo slecht te gaan als (M) en ik? Hij ging in principe bad dankzij ons. Ook hebben we alledrie ongeveer 4 hijsjes gehad (ik geloof ik zelfs 3). Ik heb er in ieder geval van geleerd en deze ervaring dringt altijd mijn gedachten binnen als ik een joint aangeboden krijg. (M) vertelde later dat hij de hele trip het gevoel heeft gehad alsof hij op een berg zat en naar een hele reeks Disneyfilms keek."
"Fool zei: Een paar vragen komen bij mij omhoog, hoe oud waren jullie, waar kwam deze wiet vandaan en hebben jullie hierna nog vaker (en met welke frequentie) geblowd? Klik om te vergroten... We waren 15, ik was de oudste. De wiet kwam, voor zover ik weet, van een dorpsgenoot van (M). Ik kende deze jongen toen alleen van naam (nu wel iets beter) maar ik weet dat het een te vertrouwen kerel is die zelf ook redelijk veel blowt. Ik heb sowieso meer dan een jaar niet meer geblowd, en nu af en toe op een brakke ochtend een paar hijsjes. Nooit een hele joint. (M) blowt af en toe nog met zijn klasgenoten en (N) blowt ook bijna niet meer."
"Ook even jou report gelezen stinger72, Heel herkenbaar met mijn trip. Ook dat mn gevoelens veel erger waren, met name dat ik absoluut niet tegen de geur van de wiet kon die onder het afdakje bleef hangen en dat ik amper naar M kon kijken. (ik weet sindsdien waarom 'pizza's leggen' zo'n goede beschrijving is van overgeven) Ook het tijdsbesef duurde enorm lang. Je probeert het sneller over te laten gaan maar je hebt er totaal geen grip op, en het lijkt alleen maar langer te duren. Ik heb persoonlijk ook liever xtc dan wiet"
"Hele aparte ervaring.. Ik ben de eerste keer ook bad gegaan op wiet, mede dankzij dat ik mijzelf totaal niet had ingelezen en geen flauw idee had wat me overkwam. Zoals jij zei: helemaal niet te vergelijken met alcohol. Ik heb wel een paar vragen. Was dit je eerste keer blowen? En als dat zo is, waarom heb je besloten in je eentje te gaan blowen terwijl je last had van negatieve gedachtes? Zoals je zelf al zegt op het laatst, onderschat drugs niet. Ook al is het wiet. Weer waar je aan begin als je het onbekende induikt"
"Wat een interessant report! Hele fijne schrijfstijl, kon het in één ruk doorlezen en was vanaf het begin af aan geboeid. Ik heb zelf nog nooit truffels gedaan, maar dit wekt mijn nieuwsgierigheid erger dan elk ander truffeltripreport. Wat was de dosering als ik vragen mag? Ik hoop in ieder geval meer trip reports van jou te lezen!"
"Biggies, wappers , illies, molly of paracetamollys"