#1
Ja ik had toen ik dat zag 250 mg mdma op gesnoven en steeds beetje per beetje de nacht door. Maar dit is dus geen specifiek effect? Alvast bedankt voor de reactie zo snel.
Ja ik had toen ik dat zag 250 mg mdma op gesnoven en steeds beetje per beetje de nacht door. Maar dit is dus geen specifiek effect? Alvast bedankt voor de reactie zo snel.

Ik kan zelf nog amper lezen als ik MDMA heb gehad, omdat ik dan bijna geen diepte zie, en mn telefoon schuin moeten houden omdat ik het anders niet kan lezen haha
Mdma snuiven wordt je blind van man.Even erbij zeggen maar mdma heeft je echt niet het gewenste effect wat je moet verkrijgen zoals je het slikt. De piek is veel korter en denk dat het trouwens niet goed is voor je neus om heel de nacht mdma te snuiven. Gedver, mag niet denken aan die drip/doorloop heel de nacht door![]()
Ik gebruik niet vaak mdma en ik gebruik wel goede dosering en ben altijd toch minstens met 1 vriend dus ik wil niet graag comments met: Waarom doe je eigenlijk drugs? en STOP MET DRUGS.
Jij ook al ervaring mee? Gewoon helemaal niks emo’s versturen als je onder invloed bent. Ongeacht de tijd. Het heeft mij een x een goede vriendschap gekost...
Nu lach ik er om maar toen echt niet.
Haha jatoch maar op dat moment maakt het ook niks uit, alle zorgen wegfeel you man![]()
Mijn tip? Verstuur nooit een boodschap met emotionele inhoud onder invloed van drank of MDMA ná 12 uur s'nachts, neem van me aan je bent weken bezig om de boel weer op de rails te krijgen
Hier ook herkenbaarJij ook al ervaring mee? Gewoon helemaal niks emo’s versturen als je onder invloed bent. Ongeacht de tijd. Het heeft mij een x een goede vriendschap gekost...
Nu lach ik er om maar toen echt niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."