Altijd interessant om de uitslag van een dope test te horen, dus zeker interessant om hier te delen. En weggooien is inderdaad zonde! En, omdat die vriend van je die dope veel gebruikt weet ik eigenlijk wel zeker dat het daar niet aan ligt. Want zou het wel de dope zijn, dan zou hij ook zeker erg ziek zijn geworden, of zelfs steeds worden. Dus de dope is wel ok denk ik.
Ik heb nog nooit van antihistamine hydroxyzine gehoord, en kan dus niet zeggen of dit zou helpen tegen het overgeven na gebruikt te hebben. Dat je direct na een base coke een snuif heroine neemt maakt niets uit, en is zeker niet slechter als wanneer je het een half uur later zou doen.
Denk dus dat al met al het misschien gewoon toeval was, misschien was je wat grieperig of had je gewoon je dag niet en was je ook ziek, of minder ziek geworden wanneer je niets gebruikt had.
Omdat die vriend van je niet ziek wordt denk ik dat er dus niets met de dope aan de hand is.
Voor absolute zekerheid zou je het nog eens kunnen gebruiken, kijken of je je weer ziek voelt.
Wil je zeker niet aan de dope hebben, maar om het nu weg te gooien is ook kolder. Dan kun je het in ieder geval beter nog aan die vriend geven , heeft hij ook weer een leuke dag, lol.
