Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Interessante topic. Laatste reactie was vorig jaar zie ik.hoop geen probleem. Jarenlange ervaring van seroxat met drugs.vind oxycodon in combo seroxat (paroxetine) beter dan oxycodon zonder.coke snuiven valt ook beter onder invloed van paroxetine. Maar al met al blij dat ik van die paroxetine af ben.je wordt een afgeplakte emotieloos zombie.mijn vraag is.of iemand ervaring heeft met de combinatie st janskruid en drugs(alle soorten). Hoe lang men moet stoppen met st janskruid voor men weer mag gebruiken(alle drugs) en of t middel ook moeilijk is om mee te stoppen als men het bijvoorbeeld een maand gebruikt.ik vraag dit dit keer niet voor mezelf.kennis van mij heeft geen account.ik denk persoonlijk dat st janskruid ook troep is.ik prefereer l-tryptofaan"
"Eng spul dus.ik zei al tryptofaan lijkt mij persoonlijk gezonder.5 htp of id,lijkt mij weer gevaarlijker.dat zet zich voor het de hersenen bereikt al om in serotonine. Ik las ergens dat dat bloedklontering kan veroorzaken.waarom is het dan toch zo populair. Ook las ik dat st.janskruid wel degelijk een soort Mao remmer is.maar jullie denken dus van niet. Aan de andere kant, is het wel een middel dat heropname van dopamine,serotonine en dat andere bewerkstelligt.of was t dat het er voor zorgt dat die stoffen langer in de synaptische spleet rondhangen? Of is dat hetzelfde?paroxetine doet dat met serotonine,maar dat is in combinatie met drugs niet gevaarlijk (uitzondering Xtc)"
"Als ik het zo lees,lijkt het alsof sint janskruid in principe gevaarlijker lijkt te zijn dan tca antidepressiva. Of ssri's. Bij farmaceutische antidepressieve middelen lees ik dat combineren met verschillende soorten drugs vaak geen negatieve interactie oplevert.waarom slikken mensen liever sint janskruid dan antidepressiva. Bijvoorbeeld stoppen met antidepressiva is veelal een vette klus met nare afkickverschijnselen. Eenmaal aan die troep en je bent bijna je hele leven afhankelijk. Dat moet ook zo zijn met sint janskruid. Gezien de werking op de synaptische spleet.weet iemand dat?"
"Hoi zero,dus met afbouwen sjk geen nare verschijnselen gehad? Weet niet of je ooit bent afgebouwd van echte antidepressiva. Dat is heeeeeel moeilijk.moeilijker dan van heroine of zo.maar hoe lang had je sjk gebruikt?"
"leipebaviaan zei: Hoe kom je daar nou weer bij? Ik heb zelf tijden paroxetine en citalopram geslikt. Met beide middelen ben ik zonder moeite gestopt, paroxetine zelfs cold turkey, (niet een aanrader) en slik nu al tijden sertraline. Ik vind helemaal niet dat ik als persoon wordt geremd door antidepressiva, komt misschien omdat ik van nature een druk persoon ben. Je libido daarentegen krijgt wel een stevige opdoffer. Is allemaal persoonsgebonden. Klik om te vergroten... Ha leuk,discussie materie! Zelf veel moeite gehad met afbouw paroxetine. (seroxat) Het laatste kruimeltje was t ergst.en eenmaal op 0, dan duurt het zeker een half jaar voordat je hersenen weer gestabiliseerd zijn.ook het libido komt pas na een.half jaar terug.en ja,ik vind het een bijzonder nare bijwerking.daar wordt je toch depressief van ondanks die pillen?het schijnt zelfs dat er mensen zijn die hun libido na het stoppen van een ssri nooit meer terug krijgen.is net ontdekt.en als jij geen moeite hebt met afbouwen,waarom gebruik je nu dan weer ad? Heb je lang genoeg gewacht voordat je weer een ad ging gebruiken na stoppen? Zonder ad ga ik zeker meer door diepe dalen,maar ik ervaar ook hogere pieken weer.al haat ik de angsten.wat dat betreft was afgevlakt zijn wel fijn.ik gebruik nu tryptofaan met vitamine b6. Het helpt wel wat.gebruik het in periodes.niet continu.ben benieuwd naar 5 htp om soms te gebruiken. Maar las ergens dat dit ook dat het te snel omgezet word en dat dit klontering in je bloed kan veroorzaken"
"Ik had gelezen dat je Ketamine kunt gebruiken tegen depressies. Dus heb het geprobeerd. Werd er down van .En de dagen erna wat onrustig.of het was slecht spul of het werkt niet. Het verdovende en hallucinerende effect heb ik niks van gemerkt."
"Hoop snel af te bouwen.zit sinds januari aan de oxazepam. Nu nog op 15. Wel last van paranoia gedachtengang en onrust.slik 20 mg baclofen.wil niet hoger.het middel baclofen is behoorlijk verslavend heb ik het idee.ik blijf aan de baclofen totdat ik ben afgebouwd met oxazepam. De crack en bruin zijn hoop ik zwaar verleden tijd.hoop dat afbouw baclofen tegen die tijd niet al te moeilijk is.iemand ervaring?maar alles beter dan antidepressiva. Die troep sucks."
"Re: anti-antidepressiva, maar werkt l-tryptofaan niet hetzel Dank voor de reacties.ik ben van mening dat antidepressiva wellicht een hulpmiddel is bij ernstige depressie, maar het ook het laatste redmiddel moet zijn in mijn optiek.heb twintig jaar seroxat gebruikt.Alhoewel het op het laatst niet meer werkte,bleek het onmogelijk er vanaf te komen.moeilijker dan heroine.veel moeilijker.ik heb ook het idee dat de farmaceutische industrie en de hulpjes in de vorm van de psychiaters graag ziet dat iedereen verslaafd raakt aan deze middelen. Ik ga liever voor de l-tryptofaan of 5htp of id.al ben ik nog steeds benieuwd naar mensen die er ervaring mee hebben"
"Re: anti-antidepressiva, maar werkt l-tryptofaan niet hetzel ZERO- zei: Joehoe! Sint Janskruid is homeopathisch maar tegelijkertijd wel bewezen effectief als middel bij lichte tot matige depressies. Ik heb capsules gebruikt met een combinatie van Sint Janskruid, Rhodiola Rosea en Griffonia Simplicifonia. Die andere twee zijn ook kruidjes die een positieve werking hebben op je stemming en de combinatie zou nog beter werken. Ben er zelf heel positief over, heb het 2,5e maand geslikt en merkte echt verbetering, hoewel het 2-4 weken duurde voordat ik verschil merkte. En daarnaast had ik het gecombineerd met een aantal gesprekken bij een psycholoog. Pilletjes helpen zeker, maar voor resultaat op de lange termijn moet je eigenlijk wel echt leren je foute gedachtegangen leren te herkennen en aanpassen. Als je echt niet lekker in je vel zit zou ik in ieder geval naar de dokter gaan voor een doorverwijzing naar een psycholoog. En oh ja: het is wel heftig spul, dus je kan het niet combineren met drugs, moet voorzichtig zijn met alcohol en de anticonceptiepil werkt er niet bij. Klik om te vergroten... Mee eens dat van het herkennen van.foute gedachtengangen.ik loop al bij psyq.weet ze te herkennen,maar ben nog niet in staat ze om te zetten en daardoor mijn kwaliteit van.leven te veranderen.had jij moeite of afkickverschijnselen toen je stopte met st.janskruid en die andere middelen? En wat is het gevaar van druggebruik in combinatie met wat jij nam? Weet natuurlijk dat drugs niet slim zijn bij depressie,maar ik bedoel de interactie.heb zelf twintig jaar seroxat gebruikt in combinatie met grote hoeveelheden drugs.ben nu compleet gestopt. Op drie halve oxazepam per dag na.afbouw is te moeilijk vooralsnog.ben benieuwd"
"Ik heb pillen van 8mg.die moet ik dus breken. Level deed dit ook. Zou dit de oorzaak van het ziek zijn zijn?"