Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Myheartmyall zei: Ja dat is ook zo. Drugs dicrimineert niet en iedereen kan slachtoffer worden ondanks de opvoeding. Toch wil ik er alles aandoen om het lot van wat jou vrienden nu doormaken, bij mijn zoon te voorkomen. Ik heb al eerder geliefde kapot zien gaan aan de drugs/alcohol. De verslaving verandert mensen gewoon. ik hoop voor je vrienden dat ze er nog vanaf komen. Klik om te vergroten... Je kan aan alles verslaafd raken zoals eten, gamen, social media, porno/sex, gokken koopgedrag, stelen ect. Drugs heeft echter alleen een veel grotere kans op een dodelijke afloop."
"rickyboy8989 zei: Hallo , ik heb een angststoornis en een depressie, eigenlijk al mijn hele leven, om deze gevoelens te onderdrukken heb ik vroeger veel drugs misbruikt, momenteel heb ik antidepressiva en benzo’s, nu wil ik eigenlijk eens stoppen met de benzo’s en dit vervangen voor een ander middel dat goed werkt tegen angst en stress, zodat ik de tolerantie van benzo’s terug kan dringen, zijn er nog andere middeltjes die ik kan nemen ? Rick Klik om te vergroten... Voel je je ook angstig en depressief thuis? En hoe zou jij je relatie met je ouders/familie omschrijven? Mijn depressie en sociale angst kwam grotendeels door mijn opvoeding."
"——————————————————— Maladaptief dagdromen of het dagdroomsyndroom is een voorgestelde psychiatrische aandoening, geïdentificeerd door professor Eliezer Somer van de Universiteit van Haifa in Israël. Deze aandoening veroorzaakt intens dagdromen dat een persoon afleidt van zijn of haar echte leven. Mensen die lijden aan dit pathologische dagdromen of overmatig fantaseren nemen rollen en karakters aan in zelfbedachte scenario’s. Symptomen zijn: extreem levendige dagdromen met hun eigen karakters, instellingen, complotten en andere gedetailleerde, verhaalachtige kenmerken. dagdromen veroorzaakt door gebeurtenissen in het echte leven moeilijkheid om alledaagse taken uit te voeren moeite met slapen ’s nachts een overweldigend verlangen om door te gaan met dagdromen het uitvoeren van repetitieve bewegingen tijdens het dagdromen gezichtsuitdrukkingen maken tijdens het dagdromen fluisteren en praten tijdens het dagdromen dagdromen voor lange periodes (vele minuten tot uren) —————————————————— Ik vroeg mij af of dit voor sommige onder jullie ook herkenbaar is?"
"Sebas- zei: Ja er staan veel spookverhalen op internet en als je echt een probleem hebt met alcohol zoals verslaving zou ik ook zeker niet aan beginnen. Wil je het gewoon een keer per weekend doen als vervanging voor alcohol dan is het ideaal en een stuk minder toxic als alcohol. Ik zelf gebruik het 's ochtends op een lege maag, en 1,5 uur later pas ontbijten. Je voelt je de hele dag top lekker maar heel subtiel. Alle sociale angsten het zijn compleet weg en je hebt overal schijt aan zeg maar. Ik doe dan ook maar 500-1000 mg. Wil je het als vervanging voor alcohol doen met een avond uit gaan bv. zou ik wat meer pakken (2-3 gram) maar echt zeker weten dat je het bij minimaal één keer per week houdt. Ook niet meer als 2-3 biertjes drinken, beste is zelfs om niks erbij te drinken, om blackouts te voorkomen. 1 biertje voelt als 5 aan de pheni. Iedergeval leuk spul, en hou het bij een keer per week of twee keer per week in kleine dosis. Zolang je dat blijft doen ontwijk je alle spookverhalen. Die mensen hebben pheni allemaal zwaar misbruikt. Groetjes! Klik om te vergroten... Het is regelmatig zo dat zulke mensen deze middelen ‘zwaar’ misbruiken is omdat ze vaak lijden aan sociale angsten, eenzaamheid, depressie en/of paniekaanvallen ect. Het zijn mensen die zich vaak continu slecht voelen. Drugsverslaving is vaak een symptoom van een groot onderliggende probleem/trauma."
"De Apotheker zei: Ik heb al mijn levend weefsel in mijn neus dood gesnoven dus nu is alles vrijwel pijnloos om te snuiven! Dus doorzetten Klik om te vergroten... Koop gewoon een lube shooter bij een online sex shop en spuiten maar in je anus."
"MarcoPolo88 zei: Vroeger ging ik gewoon ‘lekker’ op drugs. Denk dan aan af en toe een pilletje of een lijntje. Sinds enige tijd heb ik echter een vreemd patroon ontwikkeld. Op het moment dat ik nu drugs neem word ik vreselijk opgewonden. Dermate dat ik ook sterk de neiging krijg om aan mezelf te zitten. Dankzij de drugs vallen de remmingen weg waardoor dat ook vaak gebeurt. Dit met af en toe beschamende situaties tot gevolg. Na afloop baal ik daar dan vreselijk van en vraag ik me af hoe ik dat in godsnaam in mijn hoofd heb gehaald. Nou was ik benieuwd of jullie dit herkennen en of jullie een manier weten hoe ik dit patroon er weer uit krijg? Zou namelijk graag af en toe met vrienden en vriendinnen gewoon lol maken met een snoepje zonder dat ik gelijk van de stoel glijd. Klik om te vergroten... Zeer herkenbaar. Gelukkig zijn er genoeg sex speeltjes te vinden online"
"Kota zei: Ik denk dat er veel meer mensen gay zouden zijn of het beseffen als ze het een kans geven. Niemand zou zich gepusht moeten voelen, zeker niet. Maar vaak (zeker meer bij mannen dan vrouwen) word het nog gezien als iets "vuil" of vreemd. Is nu eenmaal beetje hoe mannen en hun ego in elkaar zitten denk ik. Daarom dat homos ook veel meer vriendinnen hebben dan hetero mannen. Die hebben niet constant de neiging om hun mannelijkheid te bewijzen 😂 Niks tegen hetero mannen btw ik voel ze al afkomen anders😂 Klik om te vergroten... Ik had een hetero ex die af en toe een dildo in zijn kont ook best lekker vond. De anus van een man is ook een erogene zone. Maar dat wisten homos natuurlijk allang al."
"Wat mij hielp als ik alleen ziekelijk probeerde af te kicken was te luisteren naar Louise Hay. Vooral deze audio: Tijdens het afkicken heeft een mens juist liefde, empathie en een knuffel nodig. Geen verwijten en negatief reacties."
"Hoe de maatschappij drugsgebruikers zien en behandelen is werkelijk onterecht en harteloos. “If you can’t bond because your traumatized, isolated or beaten down by life. You will bond with something that will give you some sense of relief.”"