Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo beste forum gebruikers ik had een vraagje Op feestjes hou ik er heel erg van om speed te gebruik maar het grootste nadeel met speed vind ik het extreem lange wakker blijven. En nu was mijn vraag of je het lange wakker blijven ook kunt over slaan met slaap/kalmerende middelen zoals Alprazolam(Xanax). En zo ja gaat dit dan ook met veel risico’s"
"He beste forum gebruikers. ik vroeg mij af of jet effect van tramadol vergelijkbaar is met die van oxycodon ? En hoeveel mg zou ik moeten nemen om een vergelijkbaar effect van oxycodon te voelen? Ik heb niet heel veel ervaring met opiaten alleen een paar keer lean en oxycodon gedaan. alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag met vriendelijke groet, lijnensnatser,"
"PinkFluffyUnicorn zei: Tramadol had maar weinig effect hier. Correctie: in het begin de eerste paar dagen (voorgeschreven omwille van hevige pijn) ff van de kaart en high… maar gewenning trad heel snel op. als ik dat laatst nog eens moest nemen (therapeutisch en dus niet recreatief) enkel enorme jeuk gehad… 1 raad: afblijven die handel Klik om te vergroten... Gewenning treed sowieso toch heel snel op bij opiaten ? Of echt in het bijzonder bij tramadol"
"Ik weet niet of ik op deze vraag antwoord kan krijgen ? Maar als ik nou naar de huis arts zou gaan en gewoon met hele specifieke klachten kom zou hij min dan lean voor kunne schrijven zo ja wat moet ik dan zeggen"
"Hoe bedoel je zelf gemixt moet worden? Er bestaat toch gewoon hoestdrank waar codeine en promethazine in zit"
"Hi beste flrum gebruikers, ik was op zoek naar een leuke nieuwe RC die ik nog niet geprobeerd heb dus ik dacht ik. Vraag hier wel naar aanraders. als je een suggestie hebt voor een upper hebt zou ik het wel fijn vinden als dr veel euforie is als je suggesties hebt voor een downer liefts iets wat op oxycodon lijkt als je suggesties hebt voor disso liefst iets dat in de buurt komt van keta Als je suggesties hebt voor psychidelica dan het liefst vergelijk baar qwa sterkge met 2-cb (NIET EVEN STERK ALS LSD) (RC die ik al heb gedaan: 3mmc 4mmc 2cmc 2cb 3-me-pcp)"
"Heeft iemand nog een betrouwbare RC vendor?"
"JackAss69 zei: Late reactie maar ik typ m toch ff ik snap je probleem. Ik heb ook aantal keren pep gebruikt en het was heerlijk. Maar het slapen.... drama haha. Ik heb 1x een benzo geprobeerd om in slaap te komen. Ik had ~15:00 mijn laatste nakkie genomen (normaal blijf ik dan de hele nacht + de volgende dag wakker) en rond een uurtje of 20:00 1mg alprazolam (xanax) uurtje of 23:00 ging ik slapen. Dit lukte nog niet maar uiteindelijk rond 02:00 in slaap gevallen. Dus ik denk als je 2mg neemt, je gewoon kunt slapen Vriendelijke groet, JackAss69 Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie"
"iedereen zegt altikd als je vanavis wil eten dat je er edibles van moet maken of thee of melk/chocomelk mee moet zetten maar is het ook gwn mogelijk om de top of stukkje hasj direct gewoon opeten of werkt dat dan niet?"
"Ik vind lachgas een erg leuke drug om te doen en geniet erg van het effect maar ik vind de werkingsduur wel erg kort dus nu was mijn vraag of er ook een andere drug/rc id die ongeveer het zelfde effect geeft??"