#1
Minder nemen en niet te laat bij pakken helpt ook.
Op de pagina Amfetaminen (toxicologie.org) staat op pagina 4/paragraaf 4 te lezen bij vergiftiging symptoombestrijding, 5-10mg diazepam tot 100mg / dag.Dat kan, maar je moet echt eerst zorgen dat de speed is uitgewerkt, dus een flink aantal uren na de laatste keer nemen. Als de speed nog werkt is het vrij kansloos. Combineren met andere verdovende middelen zoals alcohol of GHB is sowieso erg gevaarlijk. Hieronder het voornaamste risico.
Groetjes
Risico combinatie verdovend middel met stimulantia
Soms wordt een stimulerend middel gecombineerd met alcohol, GHB of een benzo. Dit kan een fijne roes geven of helpen met inslapen, maar door de stimulatie zal je weinig van de onderdrukkende werking van een benzo voelen, waardoor je al snel wat meer neemt. Op dat moment wordt je ademhaling en hartslag letterlijk op de been gehouden door de stimulant en voel je je redelijk nuchter, maar als je in slaap valt en de stimulant werkt uit, dan valt ook de stimulerende werking op de ademhaling weg. Zo kun je dus het gevoel hebben dat je in vrij nuchtere toestand gaat slapen, terwijl je ‘s nachts in comateuze toestand kan raken met de al eerder genoemde gevolgen van dien. Vooral sterk hypnotische benzo’s zoals bromazolam staan hierom bekend.
Onderwerp 'Acuut fysiek gevaar: drug interacties (+ tabel) en overdosis' https://drugsforum.nl/threads/acuut-fysiek-gevaar-drug-interacties-tabel-en-overdosis.72182/
Late reactie maar ik typ m toch ffhallo beste forum gebruikers ik had een vraagje
Op feestjes hou ik er heel erg van om speed te gebruik maar het grootste nadeel met speed vind ik het extreem lange wakker blijven. En nu was mijn vraag of je het lange wakker blijven ook kunt over slaan met slaap/kalmerende middelen zoals Alprazolam(Xanax). En zo ja gaat dit dan ook met veel risico’s
Bedankt voor de reactieLate reactie maar ik typ m toch ffik snap je probleem. Ik heb ook aantal keren pep gebruikt en het was heerlijk. Maar het slapen.... drama haha. Ik heb 1x een benzo geprobeerd om in slaap te komen. Ik had ~15:00 mijn laatste nakkie genomen (normaal blijf ik dan de hele nacht + de volgende dag wakker) en rond een uurtje of 20:00 1mg alprazolam (xanax) uurtje of 23:00 ging ik slapen. Dit lukte nog niet maar uiteindelijk rond 02:00 in slaap gevallen. Dus ik denk als je 2mg neemt, je gewoon kunt slapen
Vriendelijke groet, JackAss69
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."