Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had al medicijnen (Seroquel (AP) en Seroxat (paroxetine, AD)), maar na één telefoontje naar mijn psychiater (NL) kreeg ook ik, zonder diagnostische onderzoeken, Ritalin om me beter te concentreren op school tijdens examens. Afgesproken dat het tijdelijk zou zijn, maar het beviel zo goed dat ik na korte tijd overgestapt ben naar dextro amfetamine voor vast (30mg/dag) en nu alle andere zooi aan het afbouwen ben; heb door uit te proberen nu eindelijk ontdekt wat er al die jaren mis was; ik had ADHD, nu ADD. Antwoord op je vraag: het ligt aan je relatie met je arts!"
"Medisch: bromazepam 6mg Recreatief: zolpidem 10mg Bromazepam gebruik ik nu al weer zo'n jaar, variërend van 3 tot 12mg per dag. Ik krijg het voorgeschreven en hoef er niet voor te betalen (bijlage 2, google geeft antwoord). Wanneer het nodig is heb ik zolpidem om te slapen, maar doe met een doosje van 30 stuks zo'n half jaar... Sinds ik medicatie voor m'n ADD heb (dexamfetamine), is de drang/behoefte naar het 'ontvluchten' bij mij zo goed als verdwenen."