Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wiet + alcohol = PartyLife"
"Ik heb een tijdje geleden (maar door internet gebrek niet eerder kunnen vragen hier) truffels genomen, samen met een vriend van mij en een "nuchtere" vriendin van hem. We begonnen ieder met een half bakje (dus 10 gram). Na een tijdje te wachten, hadden we allebei nog de andere helft opgegeten. Tot dan voelde ik nog altijd helemaal niet, wat ik al niet normaal vond. Ik ben nogal een durver dus at ik in 1x een 2e doosje van 20 gram op. Hierna was het alsof ik ergens in een ziekenhuis in coma lag, en dat de dokters mij probeerde uit te horen, maar eigelijk was ik gewoon bij mijn maat thuis. Ik besefte nog wel dat ik daar was en zag alles normaal, maar het leek wel alsof ik in een ziekenhuis lag. Nu is mijn vraag of dit echt het effect is of was dat een 'bad trip' door te veel te eten? Heb wel een beetje 'schrik' gekregen als dit echt het effect is, maar anders wil ik best nog wel eens rustig proberen, maar dan met minder natuurlijk."
"Ik heb het doosje nog, maar de naam is er vrij hard af, maar 20 gr. staat er nog duidelijk op. Ik heb deze in maastricht gekocht in een growshop. Het was daar 20 euro per portie, wat ik ook al duur vond, maar hoe komt het dan dat ik na die 1 portie nog niets had gevoeld en na die 2e ineens zo een angstgevoel kreeg? Ik dacht als je 1 portie ophad en meer als een uur wacht, je toch al iets moet voele, zeker als je 8 uur al niets meer gegeten hebt?"
"TrippyShit zei: Je was gewoon ongeduldig, hebt teveel genomen, stom gedaan en das je gewoon afgestraft. Paddo's/truffels zijn geen dingen waar je zomaar van wat naar binnen kan gooien. Ze kunnen je flink hard op je bek laten gaan bij onderschatting en dergelijke shit en das bij jou dus gebeurd. Of je het 'bad' vond moet je zelf bepalen maar een niet zo leuke trip noem ik zelf geen badtrip. Dat heb ik ook wel is gehad. Ook 1x echt echt een badtrip en das toch net wat anders.. Klik om te vergroten... Dat weet ik wel maar na 1 uur wachten? En mijne maat die erbij was, had 1 portie op en die had eigelijk ook maar weinig gevoeld?"
"baaight zei: Bij mij duurt het vrijwel altijd langer dan een uur, niks abnormaals. Maar gast, het leek alsof je in coma in een ziekenhuis lag? wtf Klik om te vergroten... Ik dacht dat ja, en dat ik alles (wat eigelijk dat moment was) een flashback was van wat er gebeurd was achteraf is het eigelijk wel grappig ma op da moment had ik schrik"
"TrippyShit zei: Dan heb je er of veel te veel van verwacht, had ik de allereerste keer ook. Gelijk half portie hawaiiaanse genomen, merkte er niet zo gek veel van. OF je had een te volle maaginhoud waardoor het effect niet alleen later opkwam maar ook meer uitgesmeerd qua tijd. Niet in 1x dat het gaat werken dus.. Wat ook nog kan is dat de truffels gewoon niet zo potent waren. Het blijft een natuurproduct. Ik ben ook wel is een keer op een half portie mexicaanse veeeel verder gegaan dan op een hele.. Kortom, het kan met zóveel te maken hebben. Maar gelijk nog een portie erbij gooien is natuurlijk vrij onverstandig en onwetend, had je zelf ook kunnen bedenken. Je hebt een fout gemaakt en psychedelica straffen dat af Klik om te vergroten... dan heb ik voor u ook is een vraag, wat is eigelijk de kans dat het blijft hangen? Want ik had toen samen met die truffels ook nog en nu merk ik dat als ik echt begaaid word, ik soms (dus niet altijd) 5-15 min dat gevoel opnieuw heb, van hoe het begon (dus dat ik mijn handen amper voel, als ik me knijp dat ook amper voel enz). En als ik het opnieuw zou doen, hoe kan ik er dan zorgen dat ik dat niet opnieuw heb (setting enz was nu ook wel goed, en toen zee ik ook tege mezelf, dit is niet echt enz maar dat hielp niet)?"
"Er zit echt nog gewoon wat speed in je lichaam, in je maag denk ik, misschien eens goed en wat alcohol om te spoelen, dat helpt altijd"
"Ik ben een jongen van 17 en ik zou graag eens paddo's proberen. Ik heb al eens het een en ander opgezocht (vooral op dit forum ) maar soms veranderd de mening van topic tot topic, dus had ik nog een paar vrage:d 1) Ik wil graag een volledige portie neme, maar is het dan zo een grote kans dat ik 'Bad' ga? 2) Welke soort is nu eigelijk het beste voor de eerste keer? 3) Ik weet niet of ik gevoelig ben hiervoor, heb nog niets gemerkt in mijn familie (zou ook niet goed weten hoe) maar wat is ongeveer de kans dat ik blijf hangen? Alvast bedankt LifeStyle"
"en is het ook zo dat het echt walgelijk smaakt, heb ik ook een paar keer gelezen en al wat van gehoort. Zijn er ook geen die goed smaken, maar toch niet te straf zijn voor een eerste maal?"
"baaight zei: Als je er in blijft hangen komt dat waarschijnlijk door HPPD, dat gaat vanzelf over. En volgende keer gewoon niet zo'n dosis eten lijkt me, en jezelf niet gek laten maken. Klik om te vergroten... Maar wat moet ik doen als ik dat nog eens doe en ik krijg dat gevoel terug, nu had ik ook op alles gelet, setting enz?"