Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond! Ik heb 2 kleine vraagjes en misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen ☺️! Mijn vriend is dik 7/8 maand flik verslaafd geweest aan speed, hij was net een maand clean toen wij samen kwamen. Sinds een 4/5 maand vonden wij het wel leuk om een keertje speed samen te gebruiken. Nouja dat was natuurlijk allemaal leuk en aardig maar dat werd steeds vaker. Nu willen wij hier eigen samen vanaf, voor mij is dat niet echt lastig maar voor hem natuurlijk wel. Dus vraag nummer 1: heeft iemand misschien tips wat hem zou kunnen helpen om hier zo goed mogelijk vanaf te komen? 😌 Daarnaast kan dit heel stom klinken maar wij willen graag het wereldje drugs afsluiten met samen een avondje xtc. (Wij hebben deze week al 2 nachten speed gebruikt & hij zelf nog 1 dag extra alleen.) Dus vraag nummer 2: als wij volgende week alles af gaan sluiten met Xtc werkt dit dan wel met de gewenste effect nu wij speed gebruikt hebben? Hopelijk zijn hier mensen die ons hiermee willen helpen! ❤️"
"Snuffelaar zei: Wil hij stoppen voor zichzelf of voor jou? Je kan enkel stoppen als je dat echt wil. Verslaving kan diep zitten, misschien verdwijnt het wel nooit en blijft het een levenslange strijd, wat niet betekend dat een nuchter leven onmogelijk is. Verders werkt speed maar heel licht op je serotonine dus de xtc zal wel moeten werken. Zou combi gebruik van speed en mdma wel afraden. Veel success en fijne trip gewenst. Klik om te vergroten... Dankjewel! Hij wil voor zichzelf stoppen maar ook voor mij, hij is eerder voor zichzelf gestopt maar zodra er een moeilijk tijd aan komt of alles gaat even niet goed dan is de neiging voor pakken groot. Voor de rest zegt hij dat die er geen moeite heeft want hij stopt altijd gelijk en dan gaat best wel lang goed tot dat er iets niet lukt of iets gaat verkeerd 😅"
"De Dunne zei: Klote dat je 1e keer zo was… Meestal is de 1e keer het leukst. Als het dan niet aan de xtc lag (1e x en je voelde je goed), is het denk de 4fa. Was dat getest? 4fa is niet makkelijk te krijgen en hoor dat de kwalkteit laatste tijd bunk is of dat het helemaal geen 4fa is. En hoeveel heb je ongeveer genomen? Ik vond dit: Wat is 4-FA / 4-FMP? 4-FA is een harddrug die soms 4-FMP wordt genoemd. Het middel wordt voornamelijk op feesten geslikt. Het ziet eruit als een wit poeder, maar de drug wordt ook als pil verkocht. www.drugsinfo.nl De klachten die je noemt klinken als van de 4fa. En zeker omdat je de dag ervoor met xtc je serotonine al had “opgemaakt” en je receptoren een knauw had gegeven. Kans is dat de 4fa dan extra slecht valt. Buikklachten en misselijkheid kan komen door het slikken van 4fa. Je maag had de dag ervoor ook al xtc verwerkt. Klik om te vergroten... Ik durf het niet te zeggen, heb het niet bijgehouden enorm stom!"
"Lieveranoniem zei: Ik durf het niet te zeggen, heb het niet bijgehouden enorm stom! Klik om te vergroten... Toevallig tips voor wat ik nu beste kan doen?"
"De Dunne zei: Ook geen drugs meer gebruiken voorlopig ook natuurlijk! Zie boven, had ik al geschreven. Mocht je je morgen nog zo kut voelen en er zo uitzien zou ik ECHT bij de huisarts aandringen dat je gelijk die dag wil langs komen. Als je aandringt en zegt dat je je echt zorgen maakt, angstig bent en ziek voelt zal je misschien wel gelijk mogen komen. Hier in mijn dorp zou ik gelijk binnen enkele uren langs kunnen na bellen. Zeker bij zulke toch wel belangrijke klachten als jij hebt. Kun je geen andere bellen? Of eventueel de avond huisartsenpost bellen? Die zijn 24/7 bereikbaar. Dan kunnen zij bepalen of je langs moet komen of je adviezen geven. Bellen kan en mag echt altijd hoor! Wees wel 100% eerlijk. Ze horen wel gekkere dingen… Klik om te vergroten... Morgen ga ik er gelijk om 08.00 heen! Gewoon zonder te bellen ga ik er heen en dan moeten ze wel wat."
"De Dunne zei: Goed zo! Misschien is het niks ergs hoor maar even zekerheid hebben zal je ook rust geven. Laat je hier even weten wat de dokter zei morgen? Klik om te vergroten... Zal ik zeker doen! Heb net ff gedoucht en lig nu in bed dus we gaan het zien morgen. Super bedankt!!"
"PsyTekz zei: Hoe lees ik dit? 3 a 4 xtc of 3 kwartjes? Als het morgen niet beter is lijk terug naar de huisarts toch wel de beste oplossing. Hoeveel 4fa heb je genomen in totaal. Meestal is 1 dosis genoeg met dit spul. Bijnemen is meestal verlengen van de neveneffecten. Voorlopig genoeg drinken, wat gezond eten. En rust nemen. Je lichaam heeft herstel nodig. Klik om te vergroten... Ga ik zeker doen! Ja 3 kwart pilletje wel verdeeld over een hele avond hoor dus wel ruim over 6 uur zegma!"
"De Dunne zei: Kun je het een beetje grof schatten @Lieveranoniem ? Paar sleutelpuntjes, hoeveel en hoe grote lijntjes? Grote hoeveelheid geslikt of waren dat “likjes of vinger dipjes” ? Wel eens een gram van een drug in poeder gezien? Eyeball eens hoeveel je daar van op had? Klik om te vergroten... Euhm nou merkte er niks van toen ik had ingeslikt dat was wel echt weinig denk dat dat op mijn duim pasten, maar daarna met me domme kop 2 keer iets bij gesnoven."
"Ja dat klinkt niet als mega veel maar ja dat is gissen. Als je al onder invloed bent schatje het zelf vaak ook anders in. Heb ik ook. De Dunne zei: Ja dat klinkt niet als mega veel maar ja dat is gissen. Als je al onder invloed bent schatje het zelf vaak ook anders in. Heb ik ook. Klik om te vergroten... Ja daarom, mijn vriend heeft zelfde spul genomen alleen ipv xtc had hij 2 avonden 4fa. Voor zelfde geld heb ik wel gewoon een enorm zware dip. We gaan het zien morgen."
"Gelukkig is er niks aan de hand volgens de huisarts, bloed en hartslag is allemaal getest was allemaal netjes! Nog even paar dagen rustig aan doen en dan moest het goed komen!"