Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kokosmakroon900 zei: echt een typisch verhaal voor op zo'n geile verhalen site, waar van die vieze oude mannetjes hun vieze fantasieën over familieleden kunnen opschrijven.. Dat gevoel krijg ik er tenminste bij Klik om te vergroten... Juist ja."
"Je vind iets lekker of niet, ik denk dat als je het niet lekker vind dat je ook niet moet proberen om het wel lekker te vinden.. waarom eigenlijk? Op zoek gaan naar iets wat je lekker vind, dan heb je er ook meer plezier aan om het te drinken."
"Haha ik ben maar 1,69. Gewicht maar even niet te noemen, belachelijk veel/hoog. < Working on that."
"Jongens, vergeet de peper niet."
"Lekkerst ; Black pushkin. Smerigste ; Whiskey"