Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MMMM, dat lijkt me toch te link.... Misschien smartshops?"
"Misschien een domme vraag hoor, maar waar kun je Ritalin dan kopen? En is dit duur?"
"Weleens andere medicijnen gebruikt dan Ritalin die eigenlijk voor iemand anders bedoeld waren?"
"Wel enig idee hoe ik eraan zou kunnen komen?"
"Nee, maar heb wel gehoord dat dat spul tegenwoordig zo vaak verhandeld wordt?!"
"Het zijn vragen over wat je hebt gebruikt, wat de effecten ervan zijn en hoe je eraan komt etc."
"Ok, maar kun je het ook zonder voorschrift ergens krijgen....?"
"Wie gebruikt er weleens medicijnen van iemand anders? Bijvoorbeeld Ritalin om goed te kunnen concentreren op school of medicijnen om af te vallen?"
"Hallo allemaal! Op het moment ben ik bezig met een onderzoek naar oneigenlijk medicijngebruik onder jongeren van 12-25 jaar. Oneigenlijk= gebruik van medicijnen die eigenlijk door een arts moeten worden voorgeschreven, maar worden gebruikt door iemand voor de opwekkende of sedatieve effecten ervan. Bijvoorbeeld het gebruik van medicijnen die eigenlijk van iemand anders zijn. Omdat dit me de perfecte plek lijkt om iemand te zoeken die ooit oneigenlijk medicijnen heeft gebruikt, zou ik willen vragen of iemand op dit forum hierover wat korte vragen zou willen beantwoorden via MSN of een persoonlijk gesprek met mij zou willen aangaan. Als vergoeding ontvang je een bioscoopbon ter waarden van 10 Euro. Ik hoor t wel, Groeten Kim"
"Wie gebruikt er weleens medicijnen die eigenlijk van iemand anders zijn? En waarom? Het schijnt dat veel mensen tegenwoordig Ritalin (medicijn voor ADHD) gebruiken voor de concentratie bijvoorbeeld......"