Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Caffeïne. verder niks meer gelukkig in het verleden nicotine en een weekend verslaving speed. Laatst toevallig weer eens een lijntje gesnoven icm alcohol en 05:00 op bed.. 5 dagen van bij moeten komen . Niks meer voor mij 😊"
"Hey Syl, Ik heb met bewondering jou verhalen gelezen.. vind het super knap dat je zo vecht. En het zou werkelijk zonde zijn als je het nu op zou geven! Wat je misschien niet zo snel verwacht ben je voor een aantal lezers hier wellicht hun voorbeeld om af te kicken.. Ook ik ben speedverslaafd (weekend) geweest . En ook zo goed als gestopt. 1 x per half jaar wil ik nog wel eens voor de bijl gaan helaas. Daarna altijd gelijk een schuld gevoel en vraag ik me echt af hoe ik zo dom kon zijn!! gister zaten mijn zus en partner hier aan de borrels en de speed.. en nu, als ik hun kater zie en vergelijk met hoe fit ik mij voel ben ik zo blij en trots dat ik op tijd mn bedje in ben gekropen!! Ik snap je craving! Maar hou je sterk!!Want het is het niet waard! Ga lekker sporten met de online workouts die alle bedrijven posten. Probeergoed op je voeding te letten! En probeer daar je voldoening uit te halen! ik heb ook anti depressiva geslikt jaren terug, (ook tijdens gebruik destijds) cymbalta heette dat (Duloxetine) tegen angst en neerslachtigheid. daar viel ik juist van af! Eventueel zou je een app kunnen downloaden waarin je je voeding bijhoudt. Zo wordt je er bewust van wat je binnenkrijgt en heb je meer grip op je doelen!! lekker lang verhaal! Je doet het super! De cravings mogen er zijn.. ze gaan uiteindelijk ook weer weg.. en hoe vaker je er niks mee doet hoe makkelijker het wordt!! Hou je taai Syl! Jij kan dat!! Lejirax 🌹"
"Syl zei: Ik slik momenteel ook duloxetine 120 mg. Ik voel me kwa emoties nu stabiel en dat vind ik heel erg fijn. Mijn dochter vind dat ik niet druk om gewicht moet maken. Dat het nu veel belangrijker is dat ik me geestelijk stuk beterder voel. Klik om te vergroten... Hier heeft ze ook gelijk in! Niet alles in 1 x Voor mij persoonlijk werkt het heel goed om doelen te stellen in voeding en training. En daardoor past het gebruik ook niet meer in het plaatje.. en of dit een goede manier is weet ik ook niet. Dit is wat voor mij goed werkt, maar dat is bij iedereen anders en dat is ok. Ik heb ook altijd veel aan duloxetine gehad! Ik had 1 capsule om de dag (eerst elke dag maar kon na 2 jaar afbouwen) en na 7 jaar volledig van de medicijnen af! ik hoop dat je verder ook veel steun krijgt van je dochter!! Hoe oud is je dochter? sporten werkt ook als antidepressivum, ik krijg daar altijd veel energie van! vandaag echt een rot dag gehad trouwens. Mn vriend en mn zus hebben me de hele nacht wakker gehouden met hun lawaai en muziek 😭😭dus ik voelde me wel fit, maar wel de hele dag doelloos op de bank met ook fastfood.. maar goed.. accepteren en morgen een nieuwe ronde! 💪🏼"
"Syl zei: Nou mijn buurjongen weigerde het geld terug te nemen. Heb het 50/50 gedaan met mijn dochter. Heb er iets van gekocht zojuist wat ik al heel lang wil. Ik wil al heel lang een stepbankje. Gebruik nu 2 planken op elkaar 🙈 omdat ik geld wou besparen. Nu heb ik er 1 gekocht net en kan ik op YouTube mee doen aan workouts. Ben er echt super blij mee!!!. ☺☺☺ Nu kan ik goed sporten thuis, en heb ik een goede afleiding en bezigheid. Dankbaar..🥰❤Bekijk bijlage 6278 Klik om te vergroten... Ik werk in de sportschool en laatst met mn collega die stepaerobic geeft een lesje step gedaan🤣🤣 super leuk en ook rete intensief! is toch super mooi dat jullie elkaar zo kunnen helpen! Zeker als je het financieel niet super ruim hebt!"
"Ik gebruik echt nog maar minimaal. Maar ik ken meerdere dealers van mijn vroegere gebruik. ik haal er altijd 1 nieuw en meestal droog ik het zelf. Ik heb het nog nooit laten testen dus ik weet niet hoe sterk het is. ik gebruik op zon avond ook nooit een hele gram.. niet eens de helft denk ik 🙈 de rest gooi ik meestal weg de volgende dag of ik geef het weg. Ik wil niet dat mijn dochter van 10 het ergens tegenkomt."