Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het blijft vage shit, al die cathinonen. Ik blijf er graag ver vandaan. En begin er ook nooit meer aan zonder benzo's in huis. Af en toe dan doe ik nog wel eens NEP, bij gebrek aan beter. Mijn ervaring is dat juist deze RC nog wel enigszins te handelen is. Maar dan nog blijft het een alles ondermijnende activiteit."
"OctoFerrum zei: **Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed into a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream and we are the imagination of ourselves. Here's Tom with the weather.** Duimpje omhoog voor deze^ Duimpje omlaag en BOE!! voor verdwijnen a-pihp. Ik mis het. En ik deed het niet eens heel vaak, totdat de ban dichterbij kwam. FOMO. Klik om te vergroten... Nah, levensgevaarlijk spul"
"Bestaat er überhaupt zoiets? Op de lijst van nog toegestane middelen.... Ik mis het nu al. Gelukkig maar, misschien ook!!!! Al die andere zooi valt er eigenlijk nauwelijks mee vergelijken. Pardon my french. Dit is overigens mijn eerste post op dit forum en wellicht ook niet de laatste. Enchanté Groet, Leeghoofd"
"eenmaal, andermaal... ?"
"PsyTekz zei: Verkocht! Klik om te vergroten... Ja, uitverkocht!!"
"Jazz35 zei: Zeg dat wel. Ik heb er vorig jaar zeker honderd weggeflikkerd. Ietsjes té functioneel werden die... Zo blij niet de ellende mee te maken van het verslaafd zijn aan die groene rakkers, terwijl de ene na de andere vendor ermee kapt. Man, wat zou ik paniek gehad hebben. Denk dat ik die hele toko had leeggekocht. 🥲 Klik om te vergroten... Zonde! Eerlijk gezegd gebruik ik het momenteel alleen nog maar om af en toe beter te kunnen slapen. En dan echt in minimale hoeveelheden, omdat ik ook wel heb ervaren hoe dat spul je complete tijdlijn kan uitwissen als je niet oplet. Wat dat betreft ben ik zelf heul blij met het verbod op cathinonen. Wat ik daarmee ooit voor ellende heb gekregen........."
"Ik post hier niet zo vaak om eerlijk te zijn. Maar ik speel al een tijdje met deze vraag. Er is hier al iets eerder over geplaatst. Maar wat is er eigenlijk aan de hand met Bromazolam? Het is momenteel praktisch nergens meer te krijgen of het wordt één of andere vage verbinding die je kunt bestellen. Persoonlijk zou ik het echt jammer vinden als het niet meer te krijgen zou zijn. Het is echt een functioneel goedje."
"Dat klinkt als een toffe drugservaring! Ik zou zelf nooit meer aan de LSD durven om eerlijk te zijn. En zeker niet in combinatie met andere harddrugs. Onder de verkeerde omstandigheden kan je daar namelijk aardig gesjeesd van raken. Maar dit klinkt wel heel tof. Leuk man."
"Cardboard zei: Wat er aan de hand is met Bromazolam verkoop valt toch niet onder speculeren..? Dat zou zijn als @Leeghoofd zou vragen wat er in een pil zit. @ Topic Starter, ik hoop dat Bromazolam en Norflurazepam nog terug komen, heb er wel een hard hoofd in. Klik om te vergroten... Dat van het speculeren snap ik ook niet zo. Ik hou het allemaal niet zo bij, maar volgens mij is er één grote vendor in de problemen gekomen. En heeft een andere voorlopig eieren voor zijn geld gekozen? Ja het zou leuk zijn als er nog wat overblijft of terugkomt."
"LifeIsAlmostGreatAgain zei: Functioneel goedje😂 Alle drugs kunnen functioneel zijn in de juiste setting, je praat alsnog over zwaar verslavende groene monstertjes. Klik om te vergroten... Hahahahaha, tja daar zeg je wat!"