Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Insomnia.. zei: nicolai zei: ik heb het gezien, maar het heksenzalf stukje duurde eigenlijk veel te kort vind ik. je krijgt een beetje een stoned en blij gevoel van binnen. ook wordt je er geil van volgens nicolette. wil het wel eens proberen, zag er nogal kalm en peacefull uit. Klik om te vergroten... Ja idd Kan ook niet veel mis bij gaan of wel? Klik om te vergroten... het kan altijd missgaan"
"10mg Ritalin"
"Kansloos feest"
"Broken Note is ook heerlijk"
"die nieuwe van Borgore is beter"
"Re: wat luister je wanneer je boos ben ? [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=i7AY1jyV5xo[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-QqigamlsHQ[/youtube]"
"SperSIZEboon zei: 23 november, The Prodigy in de HMH hopelijk lukt het weer om kaartjes te regelen Klik om te vergroten... hoeveel kan 1 persoon er bestellen?"
"SperSIZEboon zei: Lauu zei: SperSIZEboon zei: 23 november, The Prodigy in de HMH hopelijk lukt het weer om kaartjes te regelen Klik om te vergroten... hoeveel kan 1 persoon er bestellen? Klik om te vergroten... zou niet weten, meestal 4 ofzo? Klik om te vergroten... vast wel idd...helaas moet ik werken zaterdag...dus geen kaarten voor mij"
"SperSIZEboon zei: Heb je geen vrienden die een kaartje willen/kunnen halen voor je? Klik om te vergroten... iedereen werkt of slaapt hun kater uit op zaterdag die ik ken :P"
"niet meer zonder kunnen versta ik zonder verslaafd....of het opzoek gaan naar shit"