Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja maar, shit is ook super belangrijk !"
"Coffeecup zei: Wat een lange tijd, dapper dat je de strijd wilt aan gaan. Je klachten die beschrijft zijn naar mijn mening niet bepaald mild te noemen, integendeel. Over een maand ga je afkicken, ga je dit met begeleiding doen? Heel veel sterkte Klik om te vergroten... Bedankt, ben er echt klaar mee al jaren, maar durfde het niet te vertellen, woon nog thuis en was bang eruit gezet te worden. Nee het is best heftig ja, mijn ouders en broers zijn zelfs bang dat ik dood ga ze hebben het pas sinds een maand ontdekt dat ik verslaafd ben, hebben alles genegeerd wat er ooit raar aan me was (dachten dat ik zo deed omdat ik slecht sliep) Ik ga het zeker met begeleiding doen, kan echt niet zonder, probeer dat al sinds 2012.. Ik ga naar rodersana in oirschot het word vergoed behalve 1800 eigen bijdrage. Mag ook wel met een sauna, whirlpool, eigen bad en douche en kamer, en zelfs een restaurant! En maar een maand wachttijd Veel beter dat novadic, die had n wachtlijst van een halfjaar, dan had ik het misschien niet eens gered. En mijn ex heeft daar gezeten, en heb heftige verhalen gehoord van groepsverkrachting door ghb gebruikers in de nacht van een meisje. En ik ken maar 1 gelukte afgekickte vriend van de 6 die ik ken die er heen zijn gegaan.. maar dat ligt niet alleen aan novadic natuurlijk."
"Roze olifant zei: Klinkt echt heel naar, je verslaving. Ik kan me niet eens iets voorstellen bij 4 tot 6 gram per dag. Je hebt echt gigantische tolerantie dan..? Blijf je op die dosissen relatief nog een beetje functioneren of lig je dan hele dagen op de bank? Goed dat je het hier komt delen, voor jezelf maar ook voor anderen, omdat van ketamine relatief onbekend is hoe (geestelijk) verslavend het is. Veel succes met het afkicken alvast! Klik om te vergroten... Bedankt, Ik ga wel eens out, en herinner me niks meer, maar dat is als ik heel veel pak Ik pak heel veel door de tolerantie en soms gaat het net fout Dan hoor ik erna dat ik als een zombie heb lopen brabbelen of schreeuwen .. Ja best naar, ben helemaal overgenomen pff. Maar nu ben ik naar max. 3 gr per dag"
"Als ik iemand hoor iemand aanbieden die het niet gebruikt, zeg ik ook tegen diegene dat ie dat echt niet mag doen Omdat ik niet wil dat er nóg meer vrienden van me verslaafd raken"
"Niet zo goed, zit op rond de 4 gram per dag, tis in ieder geval iets minder Gisterenavond ging t goed en heb ik een gezellige avond bij vrienden gehad maar moest uiteindelijk wel weg door de maag en Rib- en rugpijn Maar slik geen pijnstilling meer, en hoef niet meer over te geven Heb wel veel maagpijn die maar niet weggaat en heb veel pijn aan mijn ribben en in het midden daarvan waarvoor ik vanmiddag naar de dokter ga, rare vervelende pijn is dat Lig op dit moment in bad na een nachtmerrie en wakker geworden van de maagpijn Vanaf 14 augustus word ik opgenomen kijk ernaar uit, eindelijk van die zooi af Eindelijk rust MDMAZING zei: Hoe gaat het nu? Klik om te vergroten..."
"Quinn zei: Klinkt allemaal al steeds meer belovend. een kleine stap voor de mensheid een grote stap voor jou <3 balen voor pijn die je hebt maar ja dat krijg je na de grammen die door jou neus zijn gegaan. ga zo door met afbouwen en alvast good luck als je wordt opgenomen Klik om te vergroten... Bedankt!"
"Morgen 13.30 is het zover! Eindelijk naar de afkickkliniek! Het is maar een kwartiertje rijden ongeveer , lekker om de hoek voor mij ( oirschot ) Vrienden ingelicht en heb al veel bezoek in de weekenden van veel vrienden Veel vrienden van me zijn nu ook aan het minderen en afkicken met allerlei verslavingen, het is echt tijd voor iedereen gelukkig Ik zit met een hete kruik tegen mn buik, heb veel maagpijn , ik gebruik nu alleen rennies en gaviscon als t heel erg is, lig veel in bed, gelukkig is er in de afkick een bad! En whirlpool en sauna, helpt goed tegen de pijn en alle zooi uitzweten. Heb veel gebruikt de laatste 2 maanden, denk ongeveer duizend euro kwijt, ik ga het maar niet uitrekenen.. Vanavond en morgen dus de allerlaatste punten, eindelijk word ik beschermd tegen mezelf. Ik ga minstens 28 dagen intern, zal na n tijd wel een keer misschien wat kunnen laten weten hoe het gaat."
"Bedankt! Ga echt eindelijk stoppen, ben zo klaar ermee, met alle pijn en het huilen en op de grond kruipen en slapeloze nachten!"
"Ik ben nu 38 dagen clean van ketamine ^^ En 340 dagen van roken Ik heb er nog elke dag veel zin in, wat zo zal blijven de komende tijd, en denk dat een terugval wel reeël is, maar tot nu toe heb ik het niet gedaan. Ik hoop dat de zin wel echt minder word.. Ik merk wel dat ik me een stuk depressiever, emotioneler, drukker in mn hoofd ben (heb onbehandelde ADD ) vergeetachtig ben, heel veel pieken en dalen heb in mn emoties, en nu al weer stress heb terwijl ik nog niet eens zoveel op heb gepakt. Maar mijn lichamelijke klachten zijn allemaal weg! Heb wel een week ontzettende pijn gehad in de kliniek en gelukkig was er een bad in mn kamer, waar ik de eerste week vooral was. De eerste week kon ik niet liggend slapen dus moest ik in een stoel slapen, sliep steeds maar n uurtje. Na die week kon ik in het bed slapen, maar toch heb ik elke nacht kort geslapen, ik kon niet in slaap komen door alles wat ik moest verwerken, ik ben t niet gewend de hele dag met 40 mensen om me heen te zijn. Maar toch heb ik een goede leerzame tijd gehad, en heb leuke mensen ontmoet Ik praat weer en maak weer contact met mensen. Ben minder angstig en ik voer m'n hobby's weer met plezier uit Nou krijg ik nog een jaar ambulante hulp dmv. Wekelijks 2 Gesprekken En om de 2 weken een groepsmeeting in de kliniek Ik moet nu wel oppassen met alcohol en al die andere dingen 1e weekend heb ik teveel gedronken, maar daar heb ik van geleerd, heb dat weekend 6 keer overgeveven, en sindsdien ben ik grieperig. Geen zin meer in wodka nou ik ga dr geen cross addiction van maken iig"
"Roze olifant zei: Bedankt voor deze handleiding, denk ik. Klik om te vergroten... Hahahah alsjeblieft XD"