Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi!! Ik kwam eens even iets vragen aan de pro's ^^. Nou, kijk laatste x dat ik lsd pakte met 3 vrienden was er iemand bij, die 3uur lang (!) in een bepaalde tijd bleef hangen (hij deed altijd hetzelfde, alsof hij dement was xD). Nou was ik wel eens benieuwd wat je moet doen als je het zelf voor hebt? Toen we hem vroegen Alles goed? Was het alles jaja. Als we zeiden zij ge in de war? Ja Super hard! Dus eigelijk kwamen we er niet uit . Van 10 tot 12-12.30 heeft dit geduurt. Plots was hij eruitgekomen! We keken tv (natuurfilm) en ineens staat die recht en zegt die, Jah kben deruit of iets in die aard. Ook toen we naar het cafe gingen altijd hetzelfde "Wat gaan we doen", "Ik ga gaan slapen he", echt bizar!!. Ook een vriend van me werd ongerust, maar ik stelde hem tenslotte gerust. Iemand nog al eens voorgehad? Grtz"
"Flasher"
"Bedankt manne :P, t'is al tijdje voorbij.. Ik had geen jointje gerookt maar butaangas gedaan welk vrij hard aankwam. Had het de 1ste x, en die keer dat ik tijpte de 2de x is maar traag voorbijgegaan... Duurt zo lang, zo'n mindfuck... Was echt gans van de kaart alles leek half te herhale en was precies 1 puzzel die IK in stukjes in1 moest steken... Maargoed bedankt"
"Sorry, weet dat het dom was.. Kstop er dan ook voorgoed mee. Echt bizar wat dat met je kop doet samen met Paddo's tis net alsof alles 2-3x of meer gebeurt, en een puzzel word... ook begon ik stemmen te horen en zelf een schaduw op de muur van de kamer waar ik was van iemand zijn hoofd.. maar er was niemand... Echt gaar, volgende x gewoon paddo's zoals altijd."
"Hey, Zijn deze nog goed?? Heb ze wat telaat ontvangen, ipv vrijdag, vandaag maargoed heb 2 foto's { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Lijkt mij niet op aan te merken (zijn Atlantis btw)"
"Gewoon gemaalt op een snijplankje en met een groot mes in hele fijne stukjes gekapt, zo met een lepel op mijn tong gelegt klein beetje kauwe en met fanta doorspoelen. Smaakte bijzonder goed voor truffels en niets van misselijkheid.. Maargoed mag denk ik close, doe het in het vervolg altijd zo dan ."
"paulXTC zei: ik praat het meestal uit me hoofd, door te zeggen: Okeey dit is gewoon een hallucinatie door ..(drug)... en zo is alles weer over, het zit gewoon tussen me oren. Of gewoon aan blije dingen denken Klik om te vergroten... Blije dingen denken lukt echt niet altijd man, je blijft hervallen in dezelfde slechte trip/hallucinatie. Vooral bij LSD heb ik dat."
"Hey, Als ik weekendje speed doe, maakt niet echt uit hoeveel, varieert dat ze misschien iets groter/kleiner zijn dan anders, maar toch vrij opvallend groot. Valt hier iets aan te doen? Zonnebril ofzo vind ik best dom, en proberen verbergen lukt niet, want eenmaal bezig met iets anders (wat snel gebeurt) is dit weer zo. Vraagje tussendoor: Zijn de pupillen grootst met MDMA of speed? Of hangt/maakt dit uit van de hoeveelheid? (stel beide 50/50) want met MDMA zag ik amper de kleur nog van mijn ogen (blauw valt dus op) Ook verandert mijn oogkleur na 1-2 dagen opblijven van blauw naar Groen/geel?"
"Kauwen/bekken trekken heb ik niet zo een probleem mee, praktisch nooit, alleen onder MDMA wel eens een trekking maargoed. Kleur verandert duidelijk wel want heb er ook opmerking op gekregen. Ik heb wel zoiezo best grote pupillen (dus nuchtere staat) maar andere mensen hebben dit ook."
"Hey, Ik heb hier zo brokjes speed liggen, maar versnijden gaat moeilijk ze vliegen alle kanten uit.. tips?"