Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zet er ook maar krokodil op"
"Gunz For Hire zei: Komt dat voor in Nederland/België dan?😂 Klik om te vergroten... Denk het niet"
"wat is jullie favoriete combo? ik vind 2fck met wat alcohol geweldig."
"ik zat er aan te denken om xtc op het dark web te bestellen. wat is jullie ervaring? en is het aan te raden? ik kan namelijk niemand om me heen vinden die xtc verkoopt. want mijn oude dealer is gestopt"
"ik zit er over te denken om Xtc pillen op het dark web te bestellen. wat zouden de consequenties zijn als het onderschept zou worden?"
"een beetje een late reactie maar hier is een lijstje: upper: 6-apb downer: O-DSMT disso: 2-fdck of dck psychidelica: 2-cb-fly"
"https://nos.nl/artikel/2499202-poli...et-op-met-wetgeving-voor-aanpak-designerdrugs"
"Kordie zei: Dubbelpost: https://drugsforum.nl/threads/polit...et-wetgeving-voor-aanpak-designerdrugs.75741/ Klik om te vergroten... ik was al verbaast dat niemand het had gepost maar ik ben blijkbaar gwn blind"
"een vriend heeft me laats Eutylone aangeraden. en heb het vervolgens besteld. maar nu hoor ik hele verschilende dingen. de een zegt dat je het niet moet proberen en dat het troep is. en de ander zegt dat het hun favorieten RC is. hebben julie nog advies over Eutylone? en wat is de dosering?"
"Snellesui zei: Eutylone. toen ik het voor het eerst opzocht zag ik veel slechte reacties. maar dat stopte me niet om het zelf te proberen en inderdaad het eertse effect was anxiety. Maar ik was met me vertrouwde vrienden die zelf niks voelde en daarom nog meer wilde nemen. we deden heel rustig aan omdat het onbekend is. Het gevoel van anxiety ging steeds meer weg maar aangezien dat dat het enigste effect was besloten we voor dat we naar de club gingen meer te nemen kijken wat we er nog uit konden halen. En toen kickte het echt in wat van ik van 4 mmc gewend ben alleen dan met iets minder kaak beweging echt top vind ik het. er werd veel gepraat met iedereen in de club en voelde me heel goed. Op weg naar de after dan toch nog maar 1 puntje er in met de fiets sleutel. Op dit punt voelde ik me zoals met 4 mmc kaak ging op en neer maar het gevoel zelf was net iets beter. Al met al goede ervaring ik zou het vaker doen maar wel alleen op een feestje waar je veel met anderen kan praten of kan stampen (hardcore luisteren). Wel zou ik het met vrienden samen doen en genoeg nemen rustig opbouwen maar als de anxiety er is nog wat meer nemen als je je daar prettig bij vloed, want dan verdwijnt dat gevoel snel. Ik schrijf dit trouwens tijdens mijn plafon dienst dus als er wat slechte taal in verwerkt is daarom. Ik schrijf dit ook om een goeie reactie over dit spul te plaatsen naast al die andere slechte. Want ik heb er van genoten en ga het zeker vaker doen wel neem ik daar weer paar maanden tussen aangezien ik alleen op festivals gebruik en heel soms door het wiekend. Trouwens voor de duidelijkheid met ze’n 3 1 gram weg gewerkt was dus ook niet veel van nodig Klik om te vergroten... bedankt"