Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPakketje door verkeerde persoon afgehaald

Pakketje door verkeerde persoon afgehaald

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb goed nieuws, het afhaalpunt heeft me net gebeld om te zeggen dat me pakketje terug is gebracht ik heb hem net opgehaald en hij is gelukkig niet opengemaakt!!!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
LDJ1000 zei:
Ik heb goed nieuws, het afhaalpunt heeft me net gebeld om te zeggen dat me pakketje terug is gebracht ik heb hem net opgehaald en hij is gelukkig niet opengemaakt!!!
Klik om te vergroten...
Dat was wel het laatste wat ik verwacht had zeg. Wat een geluk!
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Er bestaan toch nog eerlijke mensen!
Klik om te vergroten...
Nou de mensen bij het afhaalpunt moesten wel zeggen: "je krijgt het goede pakketje niet mee voordat je die andere terug brengt"
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een keer gehad dat een brief met 20 lsd trips niet aan kwam. Ik keek wel met een schuin oog naar de buren daarna :)
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#5
B00N zei:
Ik heb een keer gehad dat een brief met 20 lsd trips niet aan kwam. Ik keek wel met een schuin oog naar de buren daarna :)
Klik om te vergroten...
Ik heb dat eens met een strip kamagra gehad, mijn enige buren op dat moment waren in de 90, en ik hoop dat ze er plezier van gehad hebben😅
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
B00N zei:
Ik heb een keer gehad dat een brief met 20 lsd trips niet aan kwam. Ik keek wel met een schuin oog naar de buren daarna :)
Klik om te vergroten...
Keken die Buren hierna ook scheef op een gegeven moment, op een zekere dag?
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#7
LDJ1000 zei:
Ik heb goed nieuws, het afhaalpunt heeft me net gebeld om te zeggen dat me pakketje terug is gebracht ik heb hem net opgehaald en hij is gelukkig niet opengemaakt!!!
Klik om te vergroten...
Super relaxed van die gast. Fijn dat je er verder niet achteraan hoeft.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.....laat je dit weten?
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dus online rc's besteld en naar een bezorg punt laten bezorgen, maar nu kom ik op dit bezorg punt en geeft de vrouw achter de balie een pakketje van iemand anders met de zelfde achternaam en het zelfde huis nummer. Ik zeg dat dat pakketje niet van mij is en vervolgens zie ik op mijn PostNL app dat mijn pakketje al is afgehaald, ik ga er nu van uit dat die persoon met de zelfde achternaam mijn pakketje heeft.

Wat doe ik nu???
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit klinkt vreemd, ze vragen meestal om je naam + huisnummer waarna ze vertellen welke straat het is (bij mij iig wel zo geweest in t verleden). Waardoor ze een bevestiging hebben. Wat je kunt doen op dit moment (aangezien je niet weet in welke straat deze persoon woont en er dus ook niet ff langs kan gaan) is contact opnemen met het afhaalpunt, vervolgens met de PostNL service (die livechat werkt aardig). Het is immers een fout van het afhaalpunt.. Zij moeten dit naar mijn mening recht zetten. De persoon die je pakketje heeft zal ook wel denken, huh, als ie thuis komt en een ander adres ziet. Maar de kans dat ie je pakketje ook daadwerkelijk terugbrengt of retour stuurt is natuurlijk niet verzekerd. Wel vervelende situatie, want wie gaat er nou voor deze kosten opdragen, jij niet iig.. Veel succes.
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het bezorg punt zij dat ze morgen contact met post nl gingen op nemen en probeeren de persoon te traceren
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oke, hoop voor je dat t gaat lukken. Wel domme fout van ze zeg..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mooi zo!
Er bestaan toch nog eerlijke mensen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."