Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij hebben een keer teveel mdma tot ons genomen... dit zorgde voor behoorlijke hallucinaties. Naast de standaard brillen en haren die we zagen, hebben we samen tegen bekenden van ons zitten praten, hele gesprekken. Echter zijn die mensen er nooit geweest kwamen we dan weer ineens achter... heel bizar. Als klap op de vuurpijl heeft mijn meisje in plaats van haar theeglas en slok genomen uit een brede brandende kaars... maar proefde gelukkig voor het slikken dat het niet goed was. De volgende ochtend deed ik de koelkast open... hier moest ik eerst even mijn sigaretten en de afstandbediening van de televisie uithalen... Beetje vreemd allemaal..."
"cropp zei: Amaranth zei: Kweetniet zei: De volgende ochtend deed ik de koelkast open... hier moest ik eerst even mijn sigaretten en de afstandbediening van de televisie uithalen... Klik om te vergroten... Daar heb ik toch wel even hardop om gelachen :') Klik om te vergroten... fijn feestje nie? Klik om te vergroten... Ja was op zich wel leuk om over terug te denken, echter waren we wel zo erg van de kaart dat er ook wel vervelendere dingen hadden kunnen gebeuren. Ik moet er niet aan denken dat ze inderdaad die slok kaarsenvet zou hebben ingeslikt. Ook heeft ze op een gegeven moment een paar afbakbroodjes willen bakken. Ik kwam de keuken in en vroeg waarom de oven aan stond. Waarop ze reageerde dat ze broodjes aan het bakken was. Ik zag niets en deed de oven open en zag dat ze twee papieren a4-tjes in de oven had gelegd (220 graden). Dus wij doen het iets rustiger aan, maar gelukkig kunnen we er om lachen!"
"Afgelopen weekend hebben wij iets vreemds meegemaakt. Om een uur of 20.00 heb ik er 's-avonds met mijn lief een cap met mdma kristal ingegooid. Deze voelde heerlijk en na anderhalf uur hebben we ons eerste G-tje genomen. Later op de avond iemand ontmoet die vloeibare mdma scheen te hebben naar hij vertelde. Ik had er nooit van gehoord maar dacht nou als hij het vaker gebruikt en drinkt het eerst op dan durf ik ook wel wat te nemen uit dat flesje. Zogezegd zo gedaan. Hij nam ongeveer 3ml van dat blauw/groene goedje. Ik heb zelf iets meer genomen omdat de cap voor mij wat langer geleden was. Mijn lief ook 2,5 Ml. Moet eerlijk zeggen dat ik niet heel erg voelde maar kan ook komen doordat we al een cap op hadden, maar we werden allemaal wel heerlijk zweverig/wazig van kei relaxed. Het goedje was echt TE SMERIG voor woorden. Hij zij het altijd met Red Bull weg te krijgen, maar wij hadden enkel cola in huis. Het was net ofdat ik een slok terpetine wegslikte, heel appart, en die smaak kon ik na ongeveer 30 minuten nog proeven.. bahh.. Het effect was dus wel lekker, maar wij zijn wel zeer benieuwd wat het nu eigenlijk was. Kan het vloeibare mdma zijn? Smaakt dat dan inderdaad zou smerig. Op het flesje stond iets van Loof/Loef gedrukt. Hij vertelde dat zo'n flesje ongeveer 70 euri kostte (100ML). Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat dit is. Ik weet zeker dat het geen G was, want anders was ik met 5ML ontzettend out gegaan want had net daarvoor ook al 4 ML G op. Thanx"
"Dumpy zei: er is een tijdje ook iets rond gegaan als mdma/ghb/iets in een blauwe vloeistof. Ze noemde het iets met smurfen nog wat.. weet ik niet precies. In ieder geval wat het 2cb gemixed in blue curacao. Dus dat zou het, het zomaar kunnen zijn. Zou de prijs ook verklaren. Klik om te vergroten... Dat drankje met blue curacao heet volgens mij Original 69. Maar volgens mij zit daar geen ghb in, wel mdma. Methylone? durf het niet te zeggen. Wat zouden daar de effecten van moeten zijn?? De smaak was misschien wel het meest te vergelijken met die van 20 onwijs sterke kauwgomballen maar dan wel met een hele chemische afdronk . Hoop dat ik er nog achter kom..."
"Oom Klaas zei: Nooit meer zomaar iets aannemen...weet je tenminste wat je binnen krijgt Klik om te vergroten... Helemaal gelijk... ik kon met mijn wappie hoofd in ieder geval nog bedenken hem de eerste slok te schenken haha.... maar ben nog steeds heeeeel benieuwd!!!"
"Finesse* zei: Er zou sprake van zijn dat de original 69 een base vorm van MDMA zou bevatten, maar dat lost heel slecht op dus dat zou moeten drijven op vloeistof. Alcohol in de blue curacao zal wel meehelpen, maar de moeite is je te besparen. Ik ga ervan uit dat het Klik om te vergroten... Het wat?????"
"Finesse* zei: Kristal is slechts een verschijningsvorm van de stof, weliswaar de meest voorkomende. Een stof kan meerdere vormen aannemen, waarvan kristal er 1 is, base is een andere vorm ervan, met MDMA geloof ik een olie. Iemand met meer verstand ervan kan dit vast beter/uitgebreider uitleggen, dit is alleen wat ik ervan weet. Klik om te vergroten... Nou dan wachten we gewoon weer even af!"