Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Over 2 weken start ik voor de derde keer een detox om van mijn ghb verslaving af te komen. Na mijn 1e detox ben ik na 5 maanden teruggevallen. De 2e detox ben ik vrijwel direct op het moment dat ik op 0 stond naar huis gegaan en weer doorgegaan met waar ik gebleven was op het moment voor de detox. Ik ben nu vastberaden om te gaan slagen. Alles glipt uit mn handen. Mn kind, mn werk mijn hele leven staat op zn kop. Hebben jullie tips om te slagen en niet meer terug te vallen. Mijn vrienden gebruiken geen ghb. Ik wil alles aanpakken om te slagen. Enorm bedankt voor je reactie!!"
"Beste mensen, Eind vorige zomer ben ik in 10 dagen afgekickt, d.m.v. een klinische detox, van een GHB verslaving van ruim een half jaar. Vreselijk was het in het ziekenhuis. 5 maanden heb ik daarna niet gebruikt. 1x toch weer wat genomen en dat duurde bijna 2 weken, waarna ik met moeite een week kon stoppen. Helaas begon ik na deze week toch weer en dat was eind maart. 3,5 maanden weer dagelijks gebruik, weinig slaap(af en toe met diazepam of temazepam). Eind augustus is er weer plek in de detox. Het liefst wil ik zelf gaan afbouwen met GHB. Wat raden jullie me aan? Gr."
"Ik ben helemaal geen wekker aan het zetten of aan het noteren hoeveel ik neem. Ik gebruik ook regelmatig coke erbij en dan doe ik maar wat. Meestal 4ml, maar dat ongeveer per 1,5u😞.. Door de G verdwijnen al mijn remmingen"
"@Mrloverdj Nee ik heb er wel over gelezen, maar ik ken Phenibut niet."
"@Mrloverdj stoppen met coke eigenlijk nu al. Met ghb op boeit het me niet meer en haal ik tot alles er weer doorheen gesnoven is, achterlijk gedrag. Wanneer het is uitgewerkt voel ik mn vermoeidheid ook opzetten en dan neem ik idd ong 3.5 ml om de 2u, heb het eigenlijk al 2 maanden niet geprobeerd en dagelijks coke erbij gebruikt. Ik kan onbeperkt aan alle soorten pammetjes komen en slaap eigenlijk alleen af en toe op pammetjes. De vorige detox sliep ik 3 nachten niet, voordat de arts me 10 mg diazepam gaf en ik weer sliep. Geen last van de diazepam gehad daarna, alleen de afkick was zwaar. Maarna verloop van dagen voelde ik me weer erg goed en na 5 maanden heb ik tijdens een drankkater het zogenaamde goede idee gehad om weer is ghb te gebruiken en nu weer terug bij af. Vreselijk"