Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB terugval 3,5 maand

GHB terugval 3,5 maand

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Phenibut werkt voor mij als een wondermiddel. Na een flinke binge neem k 1000mg en 2e dag nog 500mg. geen enkele trek in ghb of afkickverschijnselen.. Wel de dagen na de phenibut erg suf met een neergeslagen gevoel maar de kans is groot dat dit ook te danken is aan de pepbinge die ik tegelijkertijd met de GHB heb altijd!
K
Kuug80Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mensen,

Eind vorige zomer ben ik in 10 dagen afgekickt, d.m.v. een klinische detox, van een GHB verslaving van ruim een half jaar. Vreselijk was het in het ziekenhuis.

5 maanden heb ik daarna niet gebruikt. 1x toch weer wat genomen en dat duurde bijna 2 weken, waarna ik met moeite een week kon stoppen.

Helaas begon ik na deze week toch weer en dat was eind maart.
3,5 maanden weer dagelijks gebruik, weinig slaap(af en toe met diazepam of temazepam).
Eind augustus is er weer plek in de detox.
Het liefst wil ik zelf gaan afbouwen met GHB. Wat raden jullie me aan?

Gr.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Spyro Zal je vast wel kunnen helpen hierin.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kom hier later even op terug als ik wat meer tijd heb om uitgebreid wat te typen!

Thanks voor het taggen @CuriousExplorer!

Hang in there man!
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Iig eerst stabiliseren.
Zet je wekker elke 2 uur
Neem de juiste dosis bv 3.0
Dit doe je een dag lang.
Waarbij je elke dag om de 2 uur aanhoud en 0.1 eraf


Er zijn ook andere manieren of uitgebreider. Maar stap is is stabilisatie in dosering en tijd
K
Kuug80Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben helemaal geen wekker aan het zetten of aan het noteren hoeveel ik neem. Ik gebruik ook regelmatig coke erbij en dan doe ik maar wat. Meestal 4ml, maar dat ongeveer per 1,5u😞..
Door de G verdwijnen al mijn remmingen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Spyro nog steeds gevraagd 😄
K
Kuug80Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Mrloverdj Nee ik heb er wel over gelezen, maar ik ken Phenibut niet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
@Spyro nog steeds gevraagd 😄
Klik om te vergroten...
Sorry, ik heb even genoeg aan mijn eigen hoofd op dit moment om alles op te sommen. Maar als TS hulp nodig heeft, stuur maar een PB, ik zal m’n best doen om te helpen waar ik kan.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kuug80 zei:
Ik ben helemaal geen wekker aan het zetten of aan het noteren hoeveel ik neem. Ik gebruik ook regelmatig coke erbij en dan doe ik maar wat. Meestal 4ml, maar dat ongeveer per 1,5u😞..
Door de G verdwijnen al mijn remmingen
Klik om te vergroten...
Oke. Opname gaat je zeker helpen omdat je ook Coke gebruikt. Doe je het met dopje of een optrekspuitje?

Is het enige advies wat ik je kan geven. Beste is natuurlijk stoppen met die coke.
4 ml 1.5 uur. Dan niet hoger gaan.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kuug80 zei:
@Mrloverdj Nee ik heb er wel over gelezen, maar ik ken Phenibut niet.
Klik om te vergroten...
Ik had iddd getypt of je de phenibutmethode kent maar per ongeluk verwijderd.

Phenibut is een manier om fysiek af te kicken. Het is legaal te koop als voedingsssupplement. Phenibut werkt minimaal 12 uur. Als jij stopt met ghb en je neemt phenibut(dat werkt pas na 2 uur en de werking blijft toenemen) dan kan je direct stoppen met de ghb.
Maar ghb nemen terwijl phenibut in je lijf zit(24 uur) is echt een no go.


Ik ken je natuurlijk niet
Maar zoals ik je lees raad ik het je af als de geestelijke verslaving aan ghb het probleem is.
Laat maar weten als je het wel wilt proberen.

Ik blijf erbij..als je moet wachten tot eind augustus..stabiliseer..bv 1 lijntje om 8 en 12 that's it .kijk of je elke 2 uur ghb kan nemen. Dat doen ze in de detox ook. Gewoon ff elke 2 uur wekker af laten gaan, dat heb je in 1 minuut op je mobiel geregeld.

Door die Coke zit je veels te hoog in je ghb. Als de coke uitwerkt moet je echt veel minder pakken ander heb je een enorm risico op outgaan. Wil je nu stoppen met coke of met de detox?
K
Kuug80Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@Mrloverdj stoppen met coke eigenlijk nu al. Met ghb op boeit het me niet meer en haal ik tot alles er weer doorheen gesnoven is, achterlijk gedrag.
Wanneer het is uitgewerkt voel ik mn vermoeidheid ook opzetten en dan neem ik idd ong 3.5 ml om de 2u, heb het eigenlijk al 2 maanden niet geprobeerd en dagelijks coke erbij gebruikt.
Ik kan onbeperkt aan alle soorten pammetjes komen en slaap eigenlijk alleen af en toe op pammetjes. De vorige detox sliep ik 3 nachten niet, voordat de arts me 10 mg diazepam gaf en ik weer sliep. Geen last van de diazepam gehad daarna, alleen de afkick was zwaar. Maarna verloop van dagen voelde ik me weer erg goed en na 5 maanden heb ik tijdens een drankkater het zogenaamde goede idee gehad om weer is ghb te gebruiken en nu weer terug bij af. Vreselijk
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drank maakt meer kapot dan je lief is......maar beter kijk je of je baclofen kan krijgen via je huisarts en op die manier stoppen met GHB. Staan genoeg topics hier op het forum over. En als je huisarts niet wilt meewerken zijn er ook nog alternatieve methodes heb ik van horen zeggen. Iedereen roept ook lyrica of gabapentine maar die ervaring heb ik niet mij is het gelukt altijd met baclofen en seroquel. Gezien je coke habbit ga je wel een depressief weekje tegemoet dus als je daar nou eerst eens mee stopt en kijkt hoever je je GHB in een week kan afbouwen wordt je depressie niet killing en kan je op een mentaal beter moment overstappen op baclofen.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kuug80 zei:
Beste mensen,

Eind vorige zomer ben ik in 10 dagen afgekickt, d.m.v. een klinische detox, van een GHB verslaving van ruim een half jaar. Vreselijk was het in het ziekenhuis.

5 maanden heb ik daarna niet gebruikt. 1x toch weer wat genomen en dat duurde bijna 2 weken, waarna ik met moeite een week kon stoppen.

Helaas begon ik na deze week toch weer en dat was eind maart.
3,5 maanden weer dagelijks gebruik, weinig slaap(af en toe met diazepam of temazepam).
Eind augustus is er weer plek in de detox.
Het liefst wil ik zelf gaan afbouwen met GHB. Wat raden jullie me aan?

Gr.
Klik om te vergroten...

Gewoon over gaan op baclo en lyrica , werkt veel beter dan afbouwen joh . Zwaar onnodig naar mijn ervaring , ik ben zelf ook terug gevallen helaas , maar zorg wel dat ik veilig zit met baclo diazepam en lyrica.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."