Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben lid geworden , kijk het wel even aan hoe het loopt. Ben benieuwd of dit mij verder kan helpen de juiste contacten te leggen. Ik heb geduld en ben eerlijk op mijn profiel . Voelt toch goed , eindelijk die stap te zetten. Mijn grenzen te verleggen. Ben altijd al zo nieuwsgierig geweest over alles.."
"Meterof2 zei: Betekent ook dat je niet helemaal lam van de drugs erbij gaat liggen als een zeester. Klik om te vergroten... Uiteraard. Lijkt me ook verschrikkelijk om uberhaupt de eerste keren zeaar onder invloed te zijn. Wil het wel bewust mee maken."
"Ik had dit voorheen na een avond stappen op coke heel erg. Naar huis lopend ontzettend geil. Dan thuis porno aan en vervolgens 2 uur verder , badend in het zweet zonder climax (het moet lukken!).😅🤣"
"Met mijn zicht is niks mis. Maar heb onwijs snel droge en vermoeide ogen. Na een tijdje moeite met lezen.. Druppels helpen niet echt. Misschien toch maar eens een lees brilletje gaan aanschaffen."
"Ik heb al jaren last van oorsuizen.. Bij muziek die te hard staat, de wind buiten, hoge tonen of een hard geluid. Bijvoorbeeld als iemand een pallet of trolley op de grond laat klapperen op werk.😕 Sinds het afgelopen jaar is er ook een piep in mijn oren bijgekomen. Soms overdag maar vooral in rust. Dus als ik in mijn bed lig begint de pret.. Geluid word ook steeds harder als ik op mijn kussen ga liggen. Lijkt dan soms net of het geluid doortrekt naar binnen in mijn hoofd. Heb volgende maand een afspraak bij de kno arts. Word nu toch wel echt heel vervelend. Slaap erg slecht door deweeks en werk word zwaarder.."
"Spyro zei: Kan soms enorm heftig zijn hè? Ik heb inmiddels 4 geluiden, sommige komen en gaan en andere zijn er altijd. Ik probeer het niet te linken aan angst of een naar gevoel. Probeer het er te laten zijn, even ervoor gaan zitten en tot jezelf komen en er eens goed naar luisteren. Ik doe dit dagelijks en probeer op deze manier niet in verzet te gaan tegen de geluiden. Helpt mij in ieder geval enorm Klik om te vergroten... Ja klopt. Als ik bezig ben kan ik me er wel voor afsluiten(de piep). Maar savonds als ik in bed lig is het echt ruk, om dat ik er dan extra bewust van ben en erop ga focussen. Lig dan ook echt uren wakker. Soms helpt het dan om even eruit te gaan en muziek te luisteren. Dan hoor je een ander geluid en kan ik de piep een beetje loslaten. Ik heb nog meer last van de ruisen. Die zijn er bijna altijd. Vooral bij hoge tonen en meerdere geluiden tegelijk. Als mijn zus met de kids langskomt heb ik heel de dag die ruisen in allebij mijn oren. Moet dan soms even terug trekken en tot rust komen. Eind van de dag ben ik verrot en heb ik barstende koppijn. Ben benieuwd wat de kno arts gaat zeggen en hopelijk dat er iets aan te doen is. Kon pas 31 mei een afspraak plannen.."
"Ilsieke zei: Weet ook wanneer t begonnen is. Bij t nemen van anti depressiva zoveel jaar geleden. Klik om te vergroten... Het kan inderdaad ontstaan door medicatie gebruik. Ik kan het me niet goed voor de geest halen wanneer het is begonnen. Volgens mij een jaar of 5 geleden toen ik door een hele moeilijke periode ging. Werkte enkel nachtdiensten 2 jaar lang, 4 dagen in de week. Sliep amper en was geestelijk kapot. Dat heeft uiteindelijk geleid tot een lange periode met angstaanvallen en zware depressie. Heb toen ook een ssri gekregen... Zou dus zomaar ook voor mij op kunnen gaan."
"Mindless zei: Blijf het toch opmerkelijk vinden dat zoveel mensen tinnitus hebben en dat mensen er zo vatbaar voor zijn... Het gehoor is blijkbaar zo delicaat. Heb echt te doen met de mensen hier die er erg onder lijden. Ik heb het ook, maar de mijne valt erg mee en zelfs dan heb ik er al zoveel onder geleden... Het is ook echt het gegeven dat het nooit meer weggaat. Dat idee dat het er altijd zal blijven, wat soms gekmakend kan zijn. Zoals vandaag, tripje op ALD-52, dan merk ik het gewoon helemaal niet. Het zal er vast zijn, maar omdat ik helemaal niet in mijn hoofd zit bied ik er geen weerstand tegen en dan is het er voor mij praktisch niet. Zelfde met meditatie. Dus al zou er nooit een medische oplossing voor komen, we hebben in ieder geval dat: proberen er minder weerstand tegen te bieden. Klik om te vergroten... Ik heb bij sommige drugs dat het versterkt wordt. Vooral bij dissociatieven zoals ketamine."
"Ilsieke zei: De aanleiding voor het innemen vd anti depressiva was ook paniek en angst. Dus wat was er eerst hè. Soms word ik er ook echt koekoek van ... nu neem ik al veel te lang 5 maanden ofzo 😲 bromozepam 3 mg S avonds en dan is t er ook maar geraak ik er niet angstig door. Is ook geen gehoorprobleem zoals ik t ervaar eerder als men hersenen die suizen. Klik om te vergroten... Zo ervaar ik het ook. Als of het van dieper komt. Bij mij will een borreltje nog wel eens helpen om te kunnen ontspannen. Maar wil ook niet elke dag aan de alcohol. Wil gewoon eens pure stilte ."
"Ik moet bekennen dat dit onderwerp al lang door mijn hoofd spookt. Ik ben totaal niet bekend in deze scene. Maar het lijkt me wel heel spannend om eens een wap date te proberen. Is dit iets wat vooral onder stellen gebeurd of zijn er ook singles zoals ik die dit doen?"