Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja hier zijn al genoeg topics over maar ik kan geen topic vinden over deze specifieke vraag.. Mijn maten zeggen datje door 's nachts wakker te blijven sneller afvalt dan snacht te slapen is dit waar? Ben 16j woog 109kg 3 weken geleden weeg nu 97kg maar wil naar 80 kg ofzo gaan & is het normaal dat er wel gewicht afgaat maar dajet het niet ziet ? Ik weet het afvallen met speed niet de beste manier is... Maar.. ik neem het nu tog al.. Ik weet dat je er aan verslaafd kan worden & ja ben al verslaafd dus kan beter zo afvallen ben zo blij nu... Ben er eigenlijk aan begonnen jullie mogen nu lachen idc.. heb nog nooit een vriendin gehad ofzo.. dan zag ik vrienden met hun vriendinnetjes altijd jaloers op geweest nu neem ik 4 weken speed en begint tog te komen enzow.. Alvast bedankt"
"Dan heb ik het maar gehad he want met een jongen dat 108 kg weegt wil tog ook niemand verkering dusja & ben 1,83m een vriend van me heeft het tog ook genomen om af te vallen (2-3 jaar geleden) en is ook nog altijd mager enz.. ik moet aan iets sterven als het niet van speed is is het van vettigheid speed kost misschien geld maar voedsel ook.. & al mag ik terug bijkomen hiernaa dan heb ik mijn tijdje tog gehad.. & bedankt voor je reactie"
"Heb 3 Jaar kalmering middelen genomen waarvan ik bij kwam.. en oke mss heb ik geen karakter dan en gaat alles kapot vanbinnen sorry me dan mn nonkel en peter zijn er ook aan gestorven ken niets van drugs maar weet wel wat r kan gebeuren enz.. Nouja nog 1 vraagje.. Als je gaat afvallen (speed of gezond) gaje van die kwabben vet krijgen gaan die ervan zelf af by het groeien ? OF ? Aub serieus antwoord op deze vraag Dankje"
"Svali zei: Ok. Graag gedaan. Klik om te vergroten... Maar kan ik even goed gaan lopen / joggen / wandelen voor 2 weekjes ofzo totdat ik geld heb voor fitness ? of is dat niet goed genoeg voor die overtollige vetlaag ? tot nu toe heb ik er geen last af maar je begint wel goed te merken dat ik aan het afvallen ben"
"Haha goede Beslissing genomen 2 in 1 Ga m'n brommertje verkopen ga ik dan een fitness abbo mee betalen en me de overschot mss nog wat speed en dan altijd met het fietsje overal heen dats ook nog eens gezond"
"Kon mn bericht niet meer bijwerken Ik wou dit doen.. Ik ben nu van 109 naar 95 in 3-4 weken ik wil nog 10 kg kwijt ik wil ZEKER en vast 85 kg wegen en dan wil ik stoppen of minderen.. als ik dan zou minderen krijg ik dan nog altijd overtollig vet ? zoja hoalang en hoeveel ?"
"Jawel dat heb je wel en dankje daarvoor En lopen enz.. of wandelen Wil wel gaan fitnessen maar dan moet ik direct 170 eur op de tafel leggen.. :P naja en mag volgende maand pas beginnen werken ? oplossingen? Dankje"
"Door vet te zijn maakje ook alles kapot vanbinnen nietwaar..?"
"Hey, Ben nieuw op dit forum dus zal eerst maar wat uitleggen Ben 2 weken gestart met speed kom ongeveer met 5g 2 weken toe (wel met 2-3 man afwisselend zij een keer dan ik weer enz..), (ben onder 1 nouja nu mijn vraag; Ik heb een lijntje gelegd en die dosis in een soort potje gedaan dat ik had liggen nu is mijn vraag kan ik het er gewoon uitsnuiven of moet ik trug percé een lijntje gaan leggen op school ?... En nog een paar vraagjes Als ik nu een lijntje neem ga daarna effe liggen en dan snel rechtop staan dan voel ik me duizelig is dit normaal ?.. Ze zeggen van niet kunnen stilzitten van speed maar daar heb ik eigenlijk geen last van kan op mijn gemak een filmpje kijken rustig.. hoe komt dit ? te weinig gebruik ? Alvast bedankt.."
"Svali zei: Ik heb een lijntje gelegd en die dosis in een soort potje gedaan dat ik had liggen nu is mijn vraag kan ik het er gewoon uitsnuiven of moet ik trug percé een lijntje gaan leggen op school ?... Klik om te vergroten... Eh, je kan de speed gewoon uit het potje halen en dan opsnuiven. En terug een lijntje leggen op school? Want? Klik om te vergroten... Bedoel dus ik doe thuis de hoeveelheid van een lijntje in een potje zodat ik op school zelf geen lijntje moet leggen kan ik dan gewoon uit het potje snuiven ? of moet het perce een lijn zijn ?"