#1
Ik heb een lijntje gelegd en die dosis in een soort potje gedaan dat ik had liggen
nu is mijn vraag kan ik het er gewoon uitsnuiven of moet ik trug percé een lijntje gaan leggen op school ?...
Eh, je kan de speed gewoon uit het potje halen en dan opsnuiven. En terug een lijntje leggen op school? Want?
Als ik nu een lijntje neem ga daarna effe liggen en dan snel rechtop staan dan voel ik me duizelig is dit normaal ?..
Niks om je zorgen over te maken. Gebeurt ook vaak zonder speed.
Ze zeggen van niet kunnen stilzitten van speed maar daar heb ik eigenlijk geen last van kan op mijn gemak een filmpje kijken rustig.. hoe komt dit ? te weinig gebruik ?
Dat verschilt per persoon. Meeste mensen kunnen niet stil blijven zitten, andere worden er juist rustig van, zoals bijv. ADHD, ADD patienten. Die krijgen ook vaak ritalin voorgeschreven. Zelf kan ik ook makkelijk een filmpje kijken na speedgebruik. Ook niks om je druk om te maken.