Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wanneer ik wiet vaporize, ofwel verdamp kan ik ook flink trippen!! Dat is dan met name wanneer ik weinig heb gegeten en/of geslapen en dan 2 of 3 bowls (hoe noem je dat in het NL?) verdamp voordat ik ga slapen. Daarna poets ik meestal mijn tanden en tegen de tijd dat ik in bed lig.. my head becomes a hostage Ik zie dan in enorm snel tempo alles wat er onbewust in mijn hoofd zat opgeslagen voorbij vliegen en dan alles tegelijk, door elkaar en vaak slaat het helemaal nergens op. Kan me van laatst bijv. herinneren dat ik een maat van me cartoonachtig zag en hij had yoghurt in zijn ogen Ik kan het niet beter beschrijven dan dat wat je beleeft als je je bewust bent van het feit dat je droomt."
"Je kunt ook een vaporgenie of vapo-bowl halen en die kop op een bong schroeven. Werkt prima als verdamper mits je de tijd neemt om de juiste techniek te vinden en mocht vaporizen je niet bevallen dan kun je je bong altijd nog zo gebruiken."
"Zodra ik merk dat ik verkouden word ga ik altijd jointjes roken. Werkt bij mij heel goed om de hoest 'los' te maken en het lijkt wel alsof het proces van verkouden zijn versnelt wordt. Als je heel stoned word lijkt het ook net alsof je heel verkouden bent, misschien dat dat het m doet? Of misschien zorgt die rook wel voor een afweerreactie waardoor je slijm krijgt wat weer helpt bij het verwijderen van al die ziektebacillen?? Ik weet in ieder geval dat het (bij mij) werkt haha."
"Word je wel stoned van die thee?? Hoe maak je die dan klaar? Een plakje spacecake lijkt me ook top, al lijkt hasjolie me nog het beste.."
"blowen heeft wederom gewerkt. Gisteren was ik nog snotverkouden en vandaag alleen nog maar een beetje snotterig, verder heb ik het gevoel de hele wereld aan te kunnen. Wat ik overigens bizar vind is dat joints (wiet+tabak) bij verkoudheid beter werken dan vaporizen (iets wat ik normaal alijd doe)"
"Haal jij 5 á 6 jointjes uit 1 gram? Dat vind ik knap! En DMT/truffels/paddo's, beinvloed dat je nog positief als je 't zoveel gebruikt? Kan me voorstellen dat het je wel een boost geeft in je ontwikkeling? Ik rook zelf ongeveer 1 jointje per dag en vaporize daarbij tussen de 1 en 5 bowls. Ook rook ik heel af en toe een shaggie en drink ik vaak 1 of 2 biertjes op een dag. Op het werk rook ik meer, en als ik bij vrienden ben blow ik ook meer. Ben wel van plan om te stoppen en alleen nog maar te vaporizen."
"1 x geproeft.. BAH!"
"Een maat van mij heeft een keer na de trip moeten kotsen. Het was echt te erg, we waren aan het kamperen en echt net voordat ik in slaap viel werd ie ziek. Hij vroeg of ik m naar huis wil rijden. Ik was nog helemaal waus van truffels, bier en wiet dus ik vroeg m om toch proberen te slapen. Bleek dat ie echt heel ziek was geworden en heb m uiteindelijk om 4 u snachts helemaal waus naar huis gereden. Zorg er dus voor dat je niet in zulke situaties terecht komt Denk overigens dat hij niet ziek is geworden van de truffels, waarschijnlijk was hij al te moe voordat ie eraan begon en heeft die trip hem helemaal uitgeput."
"wellicht heb je 'koude energie' vastzitten die je dan als het ware losmaakt met wiet. Komt ook vaak voor als je tai chi oefeningen gaat doen, daarbij maak je je interne energiestroom los en leer je deze meesteren om vervolgens effectief te kunnen vechten. Heb daarbij ook ervaren dat ik wel losser en meer ontspannen word maar in tegenstelling tot wat je verwacht, koude handen krijg. Dat komt dan puur door die 'koude energie' die vrij komt en wanneer ik lang genoeg door ga komt het vanzelf helemaal los, waarna ik het weer warm krijg. Ik spreek nu puur uit eigen ervaring, kan zijn dat het bij jou anders zit maar wellicht klinkt het als een herkenbaar gevoel.. Ik weet trouwens niet of je ook tabak gebruikt tijdens het blowen, want dat blokkeert juist je energiestroom en dan zou het dus kunnen dat je het daarom koud krijgt."
"PepTalk zei: Het lijkt mij vrij logisch dat je het juist koud krijgt van wiet..? Je bloedvaten gaan openstaan, daardoor stroomt overal meer bloed. Ook in je handen en voeten gaan je aderen open staan, waardoor ook daar meer bloed komt. Hoe meer bloed er naar je handen en voeten loopt, hoe meer afkoeling je krijgt. Je algehele bloed temperatuur daalt, eveneens met je lichaams en gevoels temperatuur.. Mensen die het warm krijgen van blowen, hebben denk ik weinig last van de laatste stap. Als bij hen het bloed minder afkoelt, krijgen zij het juist warmer door de openstaande bloedvaten. Probeer vooral je handen, voeten en gezicht warm te houden. Dan zul je het minder snel koud krijgen. Edit: Maar met de R in de maand, blow ik sowieso niet buiten.. Klik om te vergroten... Klinkt ergens logisch, maar ik denk juist dat bloed warmte van binnenuit kan dragen en zo juist meer verwarmt. Ik zeg express kan, omdat sommige mensen niet echt warmte uitstralen van binnenuit. Als je bijv. depressief bent en alles op je af laat komen is je energieniveau lager dan dat je zelfverzekerd en assertief het leven tegemoet gaat. Let daar maar eens op En het klinkt misschien gek, maar als ik koude voeten heb en ik verdamp wiet worden ze altijd warm"