Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben zelf gelukkig nog nooit echt misselijk geworden van de snelle, maar neem ook nooit zo belachelijk veel, verdeel het mooi over de avond/nacht/morgen. Een nifje in het uur heb ik genoeg aan en ga dan lekker! een huisgenoot van mij lust er daarentegen wel aardig pap van, een echte speedfreak! Neemt (wanneer ie aan de snelle zit om de 10 min een lijntje of een sleutelpuntje, en is dan in no time knetter-leip natuurlijk. En even later zeggen dat ie misselijk wordt! Das niet raar natuurlijk."
"yo slipperman, laat je niet zo opfokken door de berichten van flash kieke. is de moeite niet waard, toch?"
"Ik betaal 5 euries voor een goede gulle gram pep. En idd. pep meurt inderdaad een uur in wind! Vindt het wel wat weghebben van een enorme penetrante zweetvoetenlucht!"
"Hallo mededrugsgebruikers! Ik wil hier een kleine ervaring met jullie delen :P Ik gebruik af en toe pep en pillen. Krijgen jullie ook zo'n enorme kick als je tijdens het stappen gebruikt?! Vooral bij pep heb ik dat! ff gauw naar de wc, controleren of niemand op je let, en dan ff een paar sleutelpuntjes naar binnen snatsen op de plee en daar ga je dan!! Lekker weer die drukke kroeg in met je kneiterwauzze bakkes! Geweldig! Het is gewoon spannend, hoe stiekemer hoe mooier!! Ik vindt dit vooral echt te gek als je dit om de beurt met vrienden doet! Menschen, veel genot toegewenst wanneer u heeft gebruikt!!"