Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alee bedankt ik heb wel niemand schade berokkent he en was nie zcht onder invloed was 13 u na ik geblowd had …"
"Brief van de speeksel analyse is binnen negatief resultaat 👍 word ik nu nog vervolgd of iet?"
"Ikzelf denk dat hier niets mee gaat gebeuren ze hebben toch wel andere dingen te doen zeker in de plaats van het werkvolk te kloten !"
"Ja we zien wel in mijn ogen hebben ze geen poot om op te staan aangezien er feitelijk geen bewijs is … justitie in belgie is idd klote .advocaat zegt dat ze iemand kunnen aan stellen om te kijken of ik een verslavings problematiek heb 😝 echter hoef ik hierop niet in te gaan dit heeft ook geen gevolgen , maw ze kunnen mijn kloten kussen !"
"Ik wacht het nog af tot het verlof na 13 zal het wel hard zijn om te breken met mijn werk maar als blijkt dat mijn werk de verslaving heeft helpen in stand houden ga ik het doen"
"Hey in ga mij even kort voorstellen .ik ben een 32 jarige kerel die al de helft van zijn leven blowt. Ik ga nu terug stoppen voor de 4 de keer omdat ik ben tegen gehouden in het verkeer en ik een drug test heb moeten ondergaan . Ik zit dus terug in de klauwen van justitie . Maar dit spelletje heeft lang genoeg geduurd en nu ga ik dus terug stoppen ook om mijn rijbewijs enzo terug te krijgen . Vandaag is de eerste dag en het valt tot nu toe nog mee de komende dagen zal het wss nog wel wat lastiger worden hoop hier wat steun en lotgenoten te kunnen spreken"
"Dit is dag 2 zonder vergeleken met mojn vorige stop pogingen gaat het mij goed af voor het moment . Vanacht was wat lastig inslapen maar het is gelukt hopelijk gaat het vandaag"
"Ben toch al heel de dag in de zetel ik voel mij niet goed eten mag ik vergeten ik blijf wel water drinken hopelijk morgen beter"
"Toch een boterham door mijn strot geduwd zodat ik iets binnen heb morgen ga ik naar de huis arts om iets voor de spijvertering te krijgen"
"Ik ben nu voor de eerdte keer gepakt in de 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb ik vraag me echt af wat mijn straf zal worden ? Iemand een idee ?"